- Katılım
- 11 Haz 2015
- Mesajlar
- 247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5 aydır kullanıyorum.
-rüzgar sesi çok
-soğuklarda alın kısmından ve çeneden çok soğuk giriyo
-yoldayken tek elle açıp kapatması imkansıza yakın
-iç süngerleri çok tırt
-karanlık yollarda (sadece farın aydınlattığı yollarda) siyah camdan dolayı görüntü yetersiz
-görüş alanı yetersiz
+görüntü olarak mükemmel
+en azından shark olması içinizi rahatlatıyo
+siyah cam gündüzleri ve geceleri aydınlık yollarda çok başarılı görüş olarak ama açısı yetersiz yine de
artıları ve eksileri bunlar karar senin.
-rüzgar sesi çok
-soğuklarda alın kısmından ve çeneden çok soğuk giriyo
-yoldayken tek elle açıp kapatması imkansıza yakın
-iç süngerleri çok tırt
-karanlık yollarda (sadece farın aydınlattığı yollarda) siyah camdan dolayı görüntü yetersiz
-görüş alanı yetersiz
+görüntü olarak mükemmel
+en azından shark olması içinizi rahatlatıyo
+siyah cam gündüzleri ve geceleri aydınlık yollarda çok başarılı görüş olarak ama açısı yetersiz yine de
artıları ve eksileri bunlar karar senin.