- Katılım
- 17 Nis 2018
- Mesajlar
- 13,467
- Motosikleti
- D400
geçen sene sacım uzunken rahattı, topladıgımda normal halini alıyordu. ama her defasında sacı bağlamak çözmek can sıkıcı idi.
3-4 cm'lik sac uzatınca terden sıcaktan saclar ıslanıyordu, garip bi şekil alıyordu.
simdi makınaya vurdum kafayı, oh be dedim
3-4 cm'lik sac uzatınca terden sıcaktan saclar ıslanıyordu, garip bi şekil alıyordu.
simdi makınaya vurdum kafayı, oh be dedim