Kask nedeniyle saça şekil verememek

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
geçen sene sacım uzunken rahattı, topladıgımda normal halini alıyordu. ama her defasında sacı bağlamak çözmek can sıkıcı idi.

3-4 cm'lik sac uzatınca terden sıcaktan saclar ıslanıyordu, garip bi şekil alıyordu.

simdi makınaya vurdum kafayı, oh be dedim :D
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Milletin saçı var ve nasıl daha şekilli durabilir diye tartışıyor. Bizde sabaha kaç tel daha kaybettik diye sayalım. Başka derdiniz olmasın. :mrgreen:
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
427
Motosikleti
22" Bajaj NS 200 - 25" Pcx DLX
Önce fön makinesi ile istediğim şekli verip sonrasında wax/sprey/toz üçlüsünü sürüyorum. Kaskı çıkardığım da elimle fönlediğim şekli verebiliyorum(tabii kaskı takmadan önceki kadar kusursuz olmuyor).
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
550
Motosikleti
QJ SRT800s
3numara dolaştım senelerce, saçlar ne tam kıvırcık ne düz. imkanı yok şekil almıyor. elektriklenmeden bonus kafa gibi dolaşıyodum biraz uzayınca.
pandemide nasılsa kimseyi görmüyoruz diye uzattım bende, berberlerde kapalı olunca hanıma verdim makineyi kulakların üstünü enseyi düzelttirdim.

şimdi rahatım aylık berber masrafından da kurtuldum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Mar 2022
Mesajlar
221
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer 20 'li yaşlarım veya 30 'larımın başında olsaydım deli gibi dert ederdim. O zamanlar markete giderken bile jöle sürerdim.
Şimdi sallamıyorum ve hatta espresso' nun dediği gibi daha havalı duruyor sanki. Dağınık saç, elde sallanan kask ve üzerimde geniş omuzlu montumla eve gelince eşim bile bunca zaman sonra ne kadar karizmatik göründüğümü söylüyor.
 
Katılım
11 Ocak 2022
Mesajlar
72
Son 5-6 senedir berbere bile gitmedim. Ayda bir makinayla 3 numaraya vuruyorum. Miss. yaglandi derdi yok, pislendi derdi yok.

Yakisip yakismamasida cok umrumda degil acikcasi. Ben kendimi gormedigim ici sorun yok.

Ben kendimi görmediğim için sıkıntı yok hahahahahahahahahah. Reis aynaya da mı bakmıyon şlıajsdluıdlasd
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buram burak başak kokusu... :D

nOhkRR.jpg
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Çavuş ve yaverlerine iyi bakmak lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------



Tasavvuftan kuantum fiziğine, evrenin sınırlarından bilumum çeşit felsefe muhabbetine girmiş çıkmış bir insan olarak diyorum ki en güzel, en tatlı muhabbet zig-daşhag muhabbeti.

Zig-daşhag muhabbetinden aldığım tadı başka hiçbir şeyden alamadım.

Mahalle kahvesinde iyi gidebilir tabii bu muhabbet.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Demin kim sevişmişse çıksın gitsin ortamdan internet kasıyor.

Bu işler bana biraz psikolojik rahatsızlık yani "akıl hastalığı" kavramını çağrıştırıyor üstat. işte hayali şeyler, metafizik öğeler, bir şeylerin kokusunu almak, şunu yapmayınca böyle olacak, bunu yapmazsak böyle olacak, şöyle yapmazsak birileri bizi cezalandıracak tarzı obsesif davranış bozuklukları, paranoyak tavırlar. Yaşamı ve hayatı zindana çeviriyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Bu işler bana biraz psikolojik rahatsızlık yani "akıl hastalığı" kavramını çağrıştırıyor üstat. işte hayali şeyler, metafizik öğeler, bir şeylerin kokusunu almak, şunu yapmayınca böyle olacak, bunu yapmazsak böyle olacak, şöyle yapmazsak birileri bizi cezalandıracak tarzı obsesif davranış bozuklukları, paranoyak tavırlar. Yaşamı ve hayatı zindana çeviriyor.

Tarlada domates yetistirir gibi birey yetistiriliyor da ondan. Karni tok mu, yatacak yeri var mi, okuluna gidiyor mu tamam. Biraz arastirilinca altindaki esas sebep bulunuyor bu davranislarin. Gerci ben bile sebebini bilmeme ragmen(baya psikolog ile calistim bunun uzerine) bazi davranislarimi duzeltmekte zorlaniyorum (topluluk onunde konusma veya yardim isteyememe mesela). Mental saglik cok ihmal ediliyor cok.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Tarlada domates yetistirir gibi birey yetistiriliyor da ondan. Karni tok mu, yatacak yeri var mi, okuluna gidiyor mu tamam. Biraz arastirilinca altindaki esas sebep bulunuyor bu davranislarin. Gerci ben bile sebebini bilmeme ragmen(baya psikolog ile calistim bunun uzerine) bazi davranislarimi duzeltmekte zorlaniyorum (topluluk onunde konusma veya yardim isteyememe mesela). Mental saglik cok ihmal ediliyor cok.

Evet ülkemiz çocuk yetiştirme konusunda maalesef sınıfta kalmış durumda. Çocuğunu düzgün yetiştiren bir kesim var ama azınlık durumundalar. Büyük çoğunluk çocuk yetiştirme konusunda bilgisiz durumda. Ebeveynler çocukları ile ilgilenmiyorlar. Çocuklar ilgisiz ve sevgisiz halde büyüyorlar. İlgisiz ve sevgisiz büyüyen çocuklar bunu toplumda diğer insanlardan talep ediyorlar. Mesela yüksek sesle müzik dinlemek, abarth eksoz ile gürültü yapmak, bağıra çağıra konuşmak hep ilgi ve sevgi eksikliği yüzünden meydana gelen davranış bozuklukları. Çocuk "ben burdayım benimle ilgilenin beni sevin" mesajı veriyor bu hareketlerle.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Evet ülkemiz çocuk yetiştirme konusunda maalesef sınıfta kalmış durumda. Çocuğunu düzgün yetiştiren bir kesim var ama azınlık durumundalar. Büyük çoğunluk çocuk yetiştirme konusunda bilgisiz durumda. Ebeveynler çocukları ile ilgilenmiyorlar. Çocuklar ilgisiz ve sevgisiz halde büyüyorlar. İlgisiz ve sevgisiz büyüyen çocuklar bunu toplumda diğer insanlardan talep ediyorlar. Mesela yüksek sesle müzik dinlemek, abarth eksoz ile gürültü yapmak, bağıra çağıra konuşmak hep ilgi ve sevgi eksikliği yüzünden meydana gelen davranış bozuklukları. Çocuk "ben burdayım benimle ilgilenin beni sevin" mesajı veriyor bu hareketlerle.

O ebeveynler evde bile eğitim veremedikleri çocukları kreş ve gündüz bakım evlerine gönderince iyi bakım olduğunu sanıyorlar zaten. Benim bitişiğimde kreş ve gündüz bakım evi var emin olun o kadar kötü bakılıyorlar ki ve kameranın olmadığı yerden çocuklar dövülüyor. Sahipleri ve öğretmenlerde anneleri babaları bir güzel yağlıyorlar.

Bu yüzden diğer kreşleride izlemeye başladığım çocuğum olmasa bile ama durum &60-70leder bu şekilde ne yazık ki.

Şimdi bu şekilde yetişen nesilden ne beklersin


Kaskın saç döktüğü doğru mu bilmem ama benim saçları eşit şekilde döktüğü doğru
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst