Kask nedeniyle saça şekil verememek

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Yav üç beş ay heves edip saç uzatıyorum, şekil veriyorum böyle sağını solunu güzelce tarayıp motora biniyorum. Kaskı takınca saçım bozuluyor. Sırf bu yüzden saçları kısa kestiriyorum ya sinir bozucu bir durum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

Bahsettiğim şekil bu:



---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

Bakınız adam ne güzel fönünü çekmiş, jöleyi-spreyi sıkmış, arkaları da aslan yelesi gibi taramış; kask takınca bunların hepsi bir anda bozuluyor. Köyün delisinin saçları gibi oluyor.
 
Katılım
2 Ara 2020
Mesajlar
192
Maalesef bu durumdan ben de muzdaribim. Abi ya saçın çok uzun olacak bağlayıp bineceksin ya da kısa olacak şekil şemal vermeden takacaksın kaskı.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,524
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Santrofor saçlı abimizde doğal buff var.

 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Tanidigim benden 3-4 yas kucuk bir eleman vardi.Ailesinin durumu iyiydi, ikimizde kucuk bir ilcede buyuduk ,servisle ayni okula giderdik vs.

Neyse ben universitedeyken o zaman sifir 2013 cbr 600 rr almisti yanlis hatirlamiyorsam. Orada da iste saclar yapili sekil vs yapiliyor caddede her ilcede oldugu gibi, millette en fazla cg falan cogunlukla tabi.

Sonradan haberini aldik, kafasi kopmus. Ailesine gosterememisler naasini.

Diyecegim o ki, saci cokta sallamayin. Bir sure sonra dokuluyor zaten.

Not: Cevabim konu sahibine degil, o zaten belli ki kask takmak icin saclardan vazgecmis. Benim lafim kaski takmayanlara.

Not 2: Oglum millette sac var da sekil falan veriyor lan. Benimkiler 30larin basinda paydos etti.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2020
Mesajlar
192
Konusu açılmışken kask takmak saç döker lafı şehir efsanesi mi yoksa gerçekten saç dökülmesine olumsuz etkisi var mı?
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
jokffgx.JPG

Bu kask mevzusu sebebi ile saçımı uzattım. 6 yıldır saçlarım uzun, fotoğrafta bi ara Riff Raff'a özeniyordum o ara yaptırmıştım :bounce:

Konusu açılmışken kask takmak saç döker lafı şehir efsanesi mi yoksa gerçekten saç dökülmesine olumsuz etkisi var mı?
Uzun yolculuklardan sonraki ilk tarama da daha fazla saçın koptuğunu görüyorum. Kask iyi havalanıyor ise yada yeterince mola veriliyorsa etkisi en fazla %5 olur tahminim
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,524
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Konusu açılmışken kask takmak saç döker lafı şehir efsanesi mi yoksa gerçekten saç dökülmesine olumsuz etkisi var mı?

Sizde ırsi saç dökülmesi yoksa muhtemelen kask nedeniyle dökülen saçlarınız yeniden çıkacaktır. Lakin bendeki gibi ırsi, genetik saç dökülmeniz varsa hayatınız boyu kask takmasanız da o saçlar yine de dökülecektir. Gerçi artık teknoloji çok gelişti, saç ekimi konusunda Türkiye çok başarılı, saçlarınız dökülüyorsa bir şekilde çözümü var bu işlerin artık.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Son 5-6 senedir berbere bile gitmedim. Ayda bir makinayla 3 numaraya vuruyorum. Miss. yaglandi derdi yok, pislendi derdi yok.

Yakisip yakismamasida cok umrumda degil acikcasi. Ben kendimi gormedigim ici sorun yok.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Son 5-6 senedir berbere bile gitmedim. Ayda bir makinayla 3 numaraya vuruyorum. Miss. yaglandi derdi yok, pislendi derdi yok.

Yakisip yakismamasida cok umrumda degil acikcasi. Ben kendimi gormedigim ici sorun yok.

en güzeli bu bende 1 yıldır berbere gitmiyorum bazen şekil vermeye çalışıyorum veriyorum da kendim kendimi traş ediyorum diyorum hadi lan bu modeli kendin yapamazsın diyorlar millet inanmıyor bile şekil vermeye başladım
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Kaskı çıkardıktan sonra dağınık saçlarla gezmek daha havalı gibi geliyor. Yani motora binmediğim gençlik zamanlarımda da saçlarım dağınık ve hep şekilsizdi, 2 yılda bir falan berbere giderdim. O zamanlar motorum olsaydı daha havalı hissederdim, şimdi saçları umursayacak yaşları geçtiğm zaten hiç dert etmiyorum.

Gençlere tavsiyem, şekilli saçlarla havalı olacağınıza dağınık saçlarla havalı olun:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,524
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Kakı çıkardıktan sonra dağınık saçlarla gezmek daha havalı gibi geliyor. Yani motora binmediğim gençlik zamanlarımda da saçlarım dağınık ve hep şekilsizdi, 2 yılda bir falan berbere giderdim. O zamanlar motorum olsaydı daha havalı hissederdim, şimdi saçları umursayacak yaşları geçtiğm zaten hiç dert etmiyorum.

Gençlere tavsiyem, şekilli saçlarla havalı olacağınıza dağınık saçlarla havalı olun:)

Abi en son 2004'de berbere gittiğimde saç sakala 5 TL vermiştim sanırım. 5 YTL de olabilir, 5 Milyon TL de olabilir çok uzun zaman geçti üzerinden, para birimini hatırlamıyorum. Geçenlerde imaj değiştireyim dedim ve 2 hafta saçlarımı jiletle kazımadım, Allah affetsin kafamda pipi kılı gibi durdu o saçlar.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Kaskı çıkardıktan sonra dağınık saçlarla gezmek daha havalı gibi geliyor. Yani motora binmediğim gençlik zamanlarımda da saçlarım dağınık ve hep şekilsizdi, 2 yılda bir falan berbere giderdim. O zamanlar motorum olsaydı daha havalı hissederdim, şimdi saçları umursayacak yaşları geçtiğm zaten hiç dert etmiyorum.

Gençlere tavsiyem, şekilli saçlarla havalı olacağınıza dağınık saçlarla havalı olun:)

Tomi reisin de dediği üzere dağınık saçın da yakıştığı insanlar var fakat o grupta olmadığımız için dertliyiz hocam. Kıçı başı dağıtmak diye bir tabir var ya, hani köyün delisi olur ya onun gibi oluyor saçlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------

Abi en son 2004'de berbere gittiğimde saç sakala 5 TL vermiştim sanırım. 5 YTL de olabilir, 5 Milyon TL de olabilir çok uzun zaman geçti üzerinden, para birimini hatırlamıyorum. Geçenlerde imaj değiştireyim dedim ve 2 hafta saçlarımı jiletle kazımadım, Allah affetsin kafamda pipi kılı gibi durdu o saçlar.

Başkan pipi kılı dedin de geçen gün jiletle kesmeye üşendim makasla bir daldım, sonuç her yer kesik her yer kan oldu. Daha da makas ✂️ kullanmam. Toshack derisini kestim ya acayip canım acıdı.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,524
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Başkan pipi kılı dedin de geçen gün jiletle kesmeye üşendim makasla bir daldım, sonuç her yer kesik her yer kan oldu. Daha da makas ✂️ kullanmam. Toshack derisini kestim ya acayip canım acıdı.

Değerli dostum kuru bir kılın direnci bakır tel gibiymiş, o nedenle makas kullanacaksak da mekanı, ortamı ıslatmak, köpürtmek, yumuşatmak Pipidol mineral yağ yerine Motul 7100 kullanmak gibi bence.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Değerli dostum kuru bir kılın direnci bakır tel gibiymiş, o nedenle makas kullanacaksak da mekanı, ortamı ıslatmak, köpürtmek, yumuşatmak Pipidol mineral yağ yerine Motul 7100 kullanmak gibi bence.

Sevgili kardeşim tomi, o bölgeyi temizlemek deveye hendek atlatmak kadar zor bir şey. Engebeli arazi yapısı nedeniyle tam bir temizlik yapmak oldukça zor. Ayrıca bahsettiğin üzere orada filizlenen kıllar bakır tel gibi sert oluyor keserken direnç gösteriyor. İnsan vücudu yapısı gereği omurilik kemiğinden dolayı eğilip o bölgeyi tam olarak gözlemleyemiyoruz. Keşke berberler gibi o bölgeyi de tıraş eden meslek erbabı olsa, biz de bu eziyetten kurtulsak.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Sevgili kardeşim tomi, o bölgeyi temizlemek deveye hendek atlatmak kadar zor bir şey. Engebeli arazi yapısı nedeniyle tam bir temizlik yapmak oldukça zor. Ayrıca bahsettiğin üzere orada filizlenen kıllar bakır tel gibi sert oluyor keserken direnç gösteriyor. İnsan vücudu yapısı gereği omurilik kemiğinden dolayı eğilip o bölgeyi tam olarak gözlemleyemiyoruz. Keşke berberler gibi o bölgeyi de tıraş eden meslek erbabı olsa, biz de bu eziyetten kurtulsak.

Aga ne yaptin yaw bi not falan biraksaydin yemek yiyorsaniz okumayin diye
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi en son 2004'de berbere gittiğimde saç sakala 5 TL vermiştim sanırım. 5 YTL de olabilir, 5 Milyon TL de olabilir.

1 Ocak 2005 tarihinden itibaren, 1 milyon Türk Lirası (1.000.000 TL) 1 Yeni Türk Lirası (1 YTL) na eşittir.
Diğer bir ifadeyle, paramızdan 6 sıfır atılmıştır.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Sonra da diyorsunuz ki burasi niye asker kogusu gibi, bravo gencler, boyle devam.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Sevgili kardeşim tomi, o bölgeyi temizlemek deveye hendek atlatmak kadar zor bir şey. Engebeli arazi yapısı nedeniyle tam bir temizlik yapmak oldukça zor. Ayrıca bahsettiğin üzere orada filizlenen kıllar bakır tel gibi sert oluyor keserken direnç gösteriyor. İnsan vücudu yapısı gereği omurilik kemiğinden dolayı eğilip o bölgeyi tam olarak gözlemleyemiyoruz. Keşke berberler gibi o bölgeyi de tıraş eden meslek erbabı olsa, biz de bu eziyetten kurtulsak.

Aga fazla uzatma,sonra biçerdöver de fayda etmez.

Lubricant jeller var veya traş sabunuyla bol köpurt dal tarlaya :)ekinlerin uzama yönune doğru çaliş,tersi tarafa çalişma tahriş eder,irgatlarin yevmiyesinide hemen ver.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Aga fazla uzatma,sonra biçerdöver de fayda etmez.

Lubricant jeller var veya traş sabunuyla bol köpurt dal tarlaya :)ekinlerin uzama yönune doğru çaliş,tersi tarafa çalişma tahriş eder,irgatlarin yevmiyesinide hemen ver.

Çavuş ve yaverlerine iyi bakmak lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

Sonra da diyorsunuz ki burasi niye asker kogusu gibi, bravo gencler, boyle devam.

Tasavvuftan kuantum fiziğine, evrenin sınırlarından bilumum çeşit felsefe muhabbetine girmiş çıkmış bir insan olarak diyorum ki en güzel, en tatlı muhabbet zig-daşhag muhabbeti.

Zig-daşhag muhabbetinden aldığım tadı başka hiçbir şeyden alamadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst