- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Yav üç beş ay heves edip saç uzatıyorum, şekil veriyorum böyle sağını solunu güzelce tarayıp motora biniyorum. Kaskı takınca saçım bozuluyor. Sırf bu yüzden saçları kısa kestiriyorum ya sinir bozucu bir durum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------
Bahsettiğim şekil bu:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
Bakınız adam ne güzel fönünü çekmiş, jöleyi-spreyi sıkmış, arkaları da aslan yelesi gibi taramış; kask takınca bunların hepsi bir anda bozuluyor. Köyün delisinin saçları gibi oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------
Bahsettiğim şekil bu:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
Bakınız adam ne güzel fönünü çekmiş, jöleyi-spreyi sıkmış, arkaları da aslan yelesi gibi taramış; kask takınca bunların hepsi bir anda bozuluyor. Köyün delisinin saçları gibi oluyor.
