- Katılım
- 9 Ara 2013
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar merhaba, 250 cc motor sahibiyim, bir kaskım var agv bir kac senedir kullanıyorum ancak yeni bir kask arayışına girdim..
nolan'ın cok saglam modelleri var ancak guvenlik konusu sıkıntı olur mu? illa agv den şaşma mı dersiniz görüşlerinizi alabilir miyim?
http://www.motosikletaksesuarlari.com/Motosiklet-Kaski-192/NOLAN-Kask/192-76 bahsettıgım modelleri burda.
nolan'ın cok saglam modelleri var ancak guvenlik konusu sıkıntı olur mu? illa agv den şaşma mı dersiniz görüşlerinizi alabilir miyim?
http://www.motosikletaksesuarlari.com/Motosiklet-Kaski-192/NOLAN-Kask/192-76 bahsettıgım modelleri burda.