kask modeli olarak nolan'ı önerir misiniz?

nolan ı önerir misiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    7
  • Anket kapatılmış .
Katılım
9 Ara 2013
Mesajlar
6
arkadaşlar merhaba, 250 cc motor sahibiyim, bir kaskım var agv bir kac senedir kullanıyorum ancak yeni bir kask arayışına girdim..

nolan'ın cok saglam modelleri var ancak guvenlik konusu sıkıntı olur mu? illa agv den şaşma mı dersiniz görüşlerinizi alabilir miyim?

http://www.motosikletaksesuarlari.com/Motosiklet-Kaski-192/NOLAN-Kask/192-76 bahsettıgım modelleri burda.
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
44
Arkadaşım nolan kullanıyor, çok memnun eşinede aldı, Ben motora ilk başladığımda nolan bulamadım, agv aldım, biri mercedes biri bmw diyim sana...ikisinide tavsiye ediyorum, illa değişiklik istiyorsan nolan al, şık güzel bir agv bulduysan agv den şaşma....

haa ama nolan hiç kafana geçirmediysen bi kere giy, belki yüz hatlarını nolandan daha iyi sarar,çünkü her firmanın ürünü farklı oturuyor insanın kafasına
Güvenilirlik olarak ikiside baba firma fiyatlarıda aynı sayılır....seçim senin


Son olarak izlemediysen bu video seni kask konusunda bilgilendirir,kask alıcacağın yere gidince satıcıları sorularınla sıkıştırır ne kadar bu işten anladıklarını anlarsın.

http://www.izlesene.com/video/kask-konusu/6888345
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst