Kask Kamerası uyguladım test videosu içerde

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Merhaba Arkadaşlar;

Forumdada görmüştüm ve kask kamerasını uyguladım,test sürüşünüde yaptım oldukça tatmin etti beni yani bu fiyata dahada iyisi beklenemez ama başarılı bir sistem oldu

Önce gittigidiyor'dan 32 TL ye Mini dv bir kamera aldım 18 tl yede 4 gb hafıza kartı,kutudan çıkan bir aparatla bunu kaska monte ettim ve test sürüşünü yaptım,görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim

dsc00163kt.jpg


dsc00161uf.jpg


dsc00167u.jpg


dsc00169as.jpg





Buda test videosu


[YT]rl807QL0hbM[/YT]

-
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Sen onu bunu bırakta bugün bahariye caddesinde ne yapiyodun onu anlat?? :cherry: :queen: :queen:

Valla benim aylardan beri üşengeçlikten yapmadığım şeyi yapmışsın, helal olsun, güzel paylaşım :cat:
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Sen onu bunu bırakta bugün bahariye caddesinde ne yapiyodun onu anlat?? :cherry: :queen: :queen:

Valla benim aylardan beri üşengeçlikten yapmadığım şeyi yapmışsın, helal olsun, güzel paylaşım :cat:

Ne yapayım bulut cum kamera bahanesine aylak aylak dolaştım valla :))
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
E5 değil mi orası.E5 i oldum olası sevemedim , otobüsü kamyonu minubüsü taksisi eksik olmuyor , çekimler güzel.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
aynısı bendee var kardeş ama tarih ayarı yapamadım nasıl yaptım? ayarları nasıl yapılıor
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
476
çekim kalitesi iyiymiş fakat sesin de iyi olması için rüzgardan korunan bir yere takmak lazım kamerayı galiba.
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
aynısı bendee var kardeş ama tarih ayarı yapamadım nasıl yaptım? ayarları nasıl yapılıor

Tarih kalkmıyor ama ayarı çözdüm ben , Önce bilgisayarına kamerayı usb kablosuyla bağladıktan sonra bir not defteri açıyorsun

içine

[date]
2011/06/01
03:13:00

yazıyorsun ,o anki tarih ve saat ve adını da TAG veriyorsun kopylayıp bellek kartının içine atıyorsun ,usb yi çekiyorsun TAG.txt kayboluyor ve kayıt yapıyorsun güncellenmiş oluyor.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
Merhaba Arkadaşlar;

Forumdada görmüştüm ve kask kamerasını uyguladım,test sürüşünüde yaptım oldukça tatmin etti beni yani bu fiyata dahada iyisi beklenemez ama başarılı bir sistem oldu

Önce gittigidiyor'dan 32 TL ye Mini dv bir kamera aldım 18 tl yede 4 gb hafıza kartı,kutudan çıkan bir aparatla bunu kaska monte ettim ve test sürüşünü yaptım,görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim

dsc00163kt.jpg


dsc00161uf.jpg


dsc00167u.jpg


dsc00169as.jpg





Buda test videosu


[YT]rl807QL0hbM[/YT]

-



amma yavaş gidiyormuşsun arkadaş :p

görüntü mükemmel, o fiyata varsa hemen bi tane alıyorum. ben daha pahalı sanardım bu zımbırtıları..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Resim kalitesi güzel. Ancak çok fazla yukarı aşağı sallanma (head bob) var ve biraz rahatsız edici. Biliyoruz ki sürüş esnasında kafamız -kaska rağmen- bu kadar sallanmaz veya sallandığını hissetmeyiz. Çekimde rahatsız edecek derecede hissedilir olmasında kameranın kare/saniye (fps) oranının düşük olması etkili olabilir. Biraz kurcala bakalım bu oranda bir değişiklik mümkün mü.

Bu arada motor agility 125 galiba. Sinyal sesinden tanıdım :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
29 tl gg dan bende aldım ama açıkçasıbeni tatmin etmedi .ve çok dar alan çekiyor nereyi çektiğinide iyi tahmin edeceksin tabi ! ekran yok
mutlaka gopro hd hero kamera lazım
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Arkadaşlar kamerayı alanlara bir tiyo vereyim. Kamerayı motosiklet üzerine sabitlediğiniz zaman çekim kalitesi sarsıntı yüzünden çok kötü oluyor. bunu dikkate alarak kaska monte edebileceğiniz bir sistem üzerinde durarak kamerayı satın alın.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
Arkadaşlar kamerayı alanlara bir tiyo vereyim. Kamerayı motosiklet üzerine sabitlediğiniz zaman çekim kalitesi sarsıntı yüzünden çok kötü oluyor. bunu dikkate alarak kaska monte edebileceğiniz bir sistem üzerinde durarak kamerayı satın alın.


monta tutturmayı düşünüyorum kamerayı. kafayı saga sola çevirdiğimizde görüntü sabit kalsın.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Gaza geldim bir tane de ben sipariş ettim. Yarın elimde olacak depo üstüne oturtabileceğim bir aparat yapıcam. Bakalım nasıl olacak. Ben normal fotoğraf makinamı boru kelepçesi ile gidona sabitleyip deneme çekimleri yaptım. Sonuç gayet başarılı sarsını vs olmadı. Bunda da olmayacağını umuyorum. Kaskta pek stabil olmuyor sürekli sağa sola bakıyoruz. Biraz sorun olur gibime geliyor.

Sağlıcakla.
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
337
görüntü kalitesi gerçekten iyi,ses ve sallantı olayını halledip daha kaliteli çekimler alınabilir.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
kask kameralarının ucuz olmama nedeni bu işte. image stabilizer (VR) olmayan kameralarda ve görüntü titriyor. saniyede çektiği kare sayısı daha düşük olduğu içinde görüntü bazen saçmalıyor. contour HD yurt dışında 100 dolarmı ne ebayden getirin kafanız rahat etsin çok güzel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst