Kask İçin Yardım Lütfen

Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Yuvarlak bir kafa yapınız varsa MT kaskı tercih etmeyin ben gaza geldim ve aldım pişmanım. Yuvarlak kafa yapısına LS2 biçilmiş kaftan.

Şöyle söyleyeyim benim kafamda yusyuvarlak başlarda yanaklarımı ciddi oranda sıkıyordu ama 3-4 giymeden sonra açılmaya başladı. Tavsiyem 1 beden büyük alınması o zaman sorun olmuyor.
 
Katılım
13 Eki 2016
Mesajlar
12
Herkese çok teşekkür ederim. En güzeli mt revenge alıp ihtiyaç halinde siyah vizör takmak olacak. Çok yakışıklı namussuz, vazgeçemedim :)
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Bende mt revenge ile blade arasında kalmıştım, gerek satıcının da yönlendirmesi gerek kendim de kullanımıma daha çok uygun ve gerekli olduğu için blade aldım. Antalya'da oturuyorum ve sabah erken yada akşam üstü yolculuk yaptığım için güneş vizörü gerekiyor. Vızörsüz alıp sonra vizör falan dersen kullanım zor haberin olsun ki zaten üstte de yazmışlar bunu. Blade 3 yıldız görünüyor bu testte ama sebebi de o vizörün alın kısmını biraz daha az koruması gösteriliyor. Bu arada kask kafana sıkı otursun yanaklardan ama kafanın üst kısmını acıtmasın. Bu ölçüde olacak. Zaten bir kaç kullanımdan sonra rahatlıyor kask. Bu arada ben kaskı 235 tl'ye aldım. Üretim tarihini de arka iç kısmı biraz kaldırırsan görürsün.
Bu da benim yakışıklı 😀
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Bende mt revenge ile blade arasında kalmıştım, gerek satıcının da yönlendirmesi gerek kendim de kullanımıma daha çok uygun ve gerekli olduğu için blade aldım. Antalya'da oturuyorum ve sabah erken yada akşam üstü yolculuk yaptığım için güneş vizörü gerekiyor. Vızörsüz alıp sonra vizör falan dersen kullanım zor haberin olsun ki zaten üstte de yazmışlar bunu. Blade 3 yıldız görünüyor bu testte ama sebebi de o vizörün alın kısmını biraz daha az koruması gösteriliyor. Bu arada kask kafana sıkı otursun yanaklardan ama kafanın üst kısmını acıtmasın. Bu ölçüde olacak. Zaten bir kaç kullanımdan sonra rahatlıyor kask. Bu arada ben kaskı 235 tl'ye aldım. Üretim tarihini de arka iç kısmı biraz kaldırırsan görürsün.
Bu da benim yakışıklı 😀
[url]http://i.hizliresim.com/9GJPM8.png[/url]
Motolife'dan mı aldınız kaskı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst