Kask İçin Yardım Lütfen

Katılım
13 Eki 2016
Mesajlar
12
Arkadaşlar kask için 400 lira bütçem var. Keşke daha fazla ayırabilsem ama olan bu kadar. Mt Revenge sharptan 5 yıldız almış. Şekli şemali yerinde, genel yorumları da olumlu. Tek sıkıntı güneş vizörünün olmaması. Çok sıkıntı yaratır mı? Alternatif olarak da ls2 ff396 gözüme takıldı. O da sharp 4 yıldız almış. Fikir ve yorumlarınızı bekliyorum. Saygılarımla.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
buyur daha yeni aldım ön incelemesi :) diğer vlog bölümünde ise yorumlarım var :)

 
Katılım
10 Mar 2014
Mesajlar
435
Motosikleti
Kymco Xciting VS 400
givi sniper kask bakabilirsiniz... ben memnunum. ama pinlock şart. çok buğu yapıyor.
 
Katılım
13 Eki 2016
Mesajlar
12
Teşekkür ederim. Kask ile ilgili tüm incelemeleri ve yorumları okudum. Çok da beğendim. Ancak kafama takılan güneş vizörünün olmaması bir dezavantaj mıdır? Bundan dolayı sıkıntı yaşar mıyım? İlk motorum olacak ve bu konularda acemiyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------

sharp 3 yıldız almış. Almamak için yeterli bir sebep bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

Yazınızı daha önce okumuştum. Ve ls2 den vazgeçip başka kask aramama ve mt revenge i bulmama vesile oldu. Ama güneş vizörü konusu aklıma takıldı işte.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Teşekkür ederim. Kask ile ilgili tüm incelemeleri ve yorumları okudum. Çok da beğendim. Ancak kafama takılan güneş vizörünün olmaması bir dezavantaj mıdır? Bundan dolayı sıkıntı yaşar mıyım? İlk motorum olacak ve bu konularda acemiyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------

sharp 3 yıldız almış. Almamak için yeterli bir sebep bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------


Yazınızı daha önce okumuştum. Ve ls2 den vazgeçip başka kask aramama ve mt revenge i bulmama vesile oldu. Ama güneş vizörü konusu aklıma takıldı işte.

güneş vizörlü olanı var. Blade serilerinde mevcut fakat sadece dot sertifikası var. Seçim sizin donanım ya da güvenlik :)
 
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1,005
Arkadaşlar tüm yazılanları okuyamadım ama nacizane tavsiyem, gğvenlik açısından sorun olmuyor ise güneş vizörlü tercih edin.
Ben güneşten çok rahatsız olan bir insanım, gözler de astigmat, gözlüksüz kullanamıyorum.

Siyah vizörüm var, ama akşam saatlerine kalırsam sorun oluyor, beyaz da yanımda olmalı.
Yok güneş gözlüğü takayım dersem bu defa numaralı güneş gözlüğü, onu tak bunu çıkar derken sıkıntı oluyor.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Sharp 5 yıldız iyi demek, 4 yıldız kötü demek değil. İkisi de iyi, biri biraz daha iyi demek. Güneş vizörü de kişisel tercihe göre değişir. Onsuz yapamayan da vardır, umursamayan da. Otomobili de güneş gözlüksüz kullanmayan insanlar var, güneş tam karşıdan vursa tınmayan insanlar da var mesela.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
Eğer güneş vizörüne alıştıysanız, onsuz yapamazsınız bence. LS2 den terfi ettiğim HJC kaskım, şimdiye kadar kullandığım tek vizörlü kask. Çok fena alıştırdı beni, işyerine scooterla giderken LS2 yi kullanıyorum (sağa sola çok çarptığım ve 3dakika boyunca max hızım 20-30 olduğu için LS2 yi kullanıyorum), ve vizör eksikliğini her sabah hissediyorum ki dediğim gibi 3 dakikalık yol. Hiç kullanmasaydım farketmezdim muhtemelen, ama alıştım bir kere :)
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
17
güneş vizörü var diye shark s 700 aldım. güneş vizörünü kullanamıyorum.3 numara gözlük camı gibi.güneş vizörsüz idare ediyorum. mt.yi artçım için aldım. memnun
 
Katılım
23 Eki 2016
Mesajlar
49
Shaptan 4 yıldız, güneş vizörü, çene ve burun Pedi Fiberglass dış yüzey kafaya tam oturmayi sağlayan hava yastıklari vb birçok özelikleri şekil mekil o biçim fiyati düz siyah için 470 tl neon isterseniz 520 tl bi bak derim
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
344
Yuvarlak bir kafa yapınız varsa MT kaskı tercih etmeyin ben gaza geldim ve aldım pişmanım. Yuvarlak kafa yapısına LS2 biçilmiş kaftan.
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
146
Bende ff396 var ama yorum yapacak kadar çok anlamıyorum.Güneş vizorü iş görüyor bence şişen yanak padleri de öyle. Hangi kaskı alacaksan kafanda dene bedene öyle karar ver kesinlikle, bir de işte herkes yazar zaten üretim tarihine dikkat et.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst