kask hakkında tüm bilgilerinizi alt üst edebilcek bir olay

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
şimdi lazer marka kask kullanıyorum camı agv içindede kaskın agv stickerı üretim yılı falan fişman yazıyor ama kask lazer anlam veremedim :S
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben anlayamadım olayı :)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Ben anlayamadım olayı :)

hocam şimdi kaskın markası lazer ama sıfır aldığımda üstünde agv camı yani vizörü vardı bu gün inceliyodum kaskı bi baktım içinde manufactured by agv s.p.a. type agv 0t29 yazıyor aradağı bağ nedir ne amaçla böyle bir şey yapıştırıldı lazeri agv mi agv yimi lazer üretiyor yoksa ortak üretim bir kask mı :S


hepsinin cevabını istiyorum yani tavuk mu mu yumurtadan yumurtamı tavuktan çıkar hesabı gibi oldu
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
arçelik - beko, peugeot - citroen, chevrolet - opel ilişkisi gibi bir durumdur :) aynı firmanın farklı markalarıdır.

yani firma üst kesim ürünlerinde agv, alt kesim ürünlerinde lazer markasını kullanıyordur. yada tam tersidir.

yada ürünler benzer niteliktedir. farklı markalarla pazarda daha canlı pay arayışındadır.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
sanırım ne kadar italyan malı kask varsa, brembo, pininfarina, ferrari vs... hepsine agv çalışıyor, agv markasına fason yaptırılıyor yani
hatta mv agusta'nın orjinal kaskı (bazı modeller) agv üretimi veya suomy, fakat bu demek değildir ki! en iyi marka agv'dir, bence en iyi kask arai'dir.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
şimdi lazer marka kask kullanıyorum camı agv içindede kaskın agv stickerı üretim yılı falan fişman yazıyor ama kask lazer anlam veremedim :S

Aynı kasktan bende kullanıyorum ve aynı şeyleri bende gördüm... Bunda büyütülecek yada anlaşılmayacak birşey yok. Ortak üretim söz konusu işte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst