Kask Çekilişi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
"İlk Mesajı yazan kaskı alacak, ikinci üçüncü mesajı yazanlar yedek olacak" demiştiniz... Bir deneme yapayım dedim.. Ya çok çok çok özür dilerim ama yazmadan edemedim.... Biraz heyecan olsun dedim... demo yapıyorum bakalım idrak ve tepki süresi ne kadarmış diye... Tekrar özür dilerim bu başlık için ama kendimi ancak bu kadar tutabildim... :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
aldım gitti

Yaw bu ara bu kask işi ne? Artık çekiliş yerine, bu şekilde mi vereceklermiş?
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
Ahanda hepinize kasklarınızı veriyorum... Alın, print edin, kullanın... :queen: Cep kaskı bunlar, resmini cepte taşımak için.

Bir değil, iki değil, katılan herkese birer kask verdim gitti... :rendeer: Gönlüm zengin naapiim... gönül ister ki daha çok şanslıya kask verebilseydim ama bu aylık bu kadar... :wiinkk:

 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst