Kask - Bot - Pantolon Tercihiniz...

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Mrb,

aramıza hosgeldınız.

Butce sorun degıl ıse asagıdakılerı onerıyorum.

Kullanıldı-test edıldı-devam ve devam...

Kask: Roof daytona
mont & eldıven: Furygan (full)
pantolon: Esquat e-strong
bot: Sıdı vortıce
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
SUOMY nasıldır arkadaşlar koca sitede 1 kişimi kullanıyor pahalı olması ile kaliteli olması arasında bir bağlantı varmı yoksa markaya mı para veriyoruz?
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
SUOMY nasıldır arkadaşlar koca sitede 1 kişimi kullanıyor pahalı olması ile kaliteli olması arasında bir bağlantı varmı yoksa markaya mı para veriyoruz?

aslında tam olarak ne bizlerden istediğini yazsan,neyi merak ettiğini anlatsan,öğrenmek istediğin şeyin ne olduğunu bilsek ama net olara bilsek çok daha iyi olur.

şimdi suomy'i merak edip sordun;bu kaskı almakmı istiyorsun yoksa sadece merakmı? çünkü 10 tane kask markası var desek,hepsini bu şekilde araştırsan vay haline...

eğer belirli marka ve modellerde kalırsak senin için daha sağlıklı olur. o modelleri karşılaştırmak daha kolay olur...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla arkadaşım, alman gereken şeyler o kadar fazla ve biraz da kişisel tercihler o kadar önemli ki..
öncelikle hangi amaçla kullanacaksın, genelde şehir içi/dışı na göre yaz/kış ağırlıklı kullanıma göre bile değişir bu ekipmanların özellikleri.. 4 mevsim giysiler tercih edersen de çok soğuk yavalarda yada çok sıcak havalarda kullanamayacağın giysiler olarak dolabında kalacak..
bütçe de çok önemli..

sana verilmiş cevaplara tek tek bakmadım ama

kişisel tavsiyelerim şu yönde olur...

önce hangi koşullarda giyeceğinden emin ol..

pantolon alırken cebinin fazla olmasına dikkat et. korumaları sadece dizde uyduruktan köpükten yada süngerden olmasın. dizinden başlayıp botun başladığı yere kadar koruyan (daha azı değil kesinlikle-madem para veriyorsun gerçekten işe yarar bişi al) diz ve dizaltı korumaları, basen korumaları olsun..

bot değil çizme al.. çizme lakin güzel görünüşlü yerine gerçekten koruyacak ürünlere bak... çoğunun ön tarafı yumuşak yada yarı sert olur.. kesinlikle ciddi bir koruma olsun ön taraf bilek üstü bölgesinde.. derinin içine köpük konulmuş ürünler yerine topuktaki sert plastik benzeri korumanın bu bölgede olmasına dikkat et..

eldiven alırken de eline taktığında ben bununla savaşa giderim diyeceğin bişi al :)

belirtmemişsin ama full yelek koruma al.. bellik ve sırtlıkla kendini avutma. bunun üstüne montunu giyerek dene. zandona full ceket koruma tavsiye modelimdir.

kask lazer vertigo serisi ve üstünü tavsiye ederim. shoei kullanmadım kendi bütcemden dolayı lakin takan bir daha vazgeçmiyor :)

son bir not.. fiyakalı olacağım diye hepsini siyah seçme gafletinde bulunma görünebilmek herşeydir.. görünememek ise seni daha da önemsiz hale getirir trafikte..

güle güle kullan şimdiden hepsini..
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
Lazer Daytona Eagle, Held Snook Mont ve Held Gavia Motosiklet Pantolonunda karar kıldım.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
şimdiden hayırlı olsu,kazasız belasz kullanman dileğiyle...
çizme ne alacaksın?
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
valla arkadaşım, alman gereken şeyler o kadar fazla ve biraz da kişisel tercihler o kadar önemli ki..
öncelikle hangi amaçla kullanacaksın, genelde şehir içi/dışı na göre yaz/kış ağırlıklı kullanıma göre bile değişir bu ekipmanların özellikleri.. 4 mevsim giysiler tercih edersen de çok soğuk yavalarda yada çok sıcak havalarda kullanamayacağın giysiler olarak dolabında kalacak..
bütçe de çok önemli..

sana verilmiş cevaplara tek tek bakmadım ama

kişisel tavsiyelerim şu yönde olur...

önce hangi koşullarda giyeceğinden emin ol..

pantolon alırken cebinin fazla olmasına dikkat et. korumaları sadece dizde uyduruktan köpükten yada süngerden olmasın. dizinden başlayıp botun başladığı yere kadar koruyan (daha azı değil kesinlikle-madem para veriyorsun gerçekten işe yarar bişi al) diz ve dizaltı korumaları, basen korumaları olsun..

bot değil çizme al.. çizme lakin güzel görünüşlü yerine gerçekten koruyacak ürünlere bak... çoğunun ön tarafı yumuşak yada yarı sert olur.. kesinlikle ciddi bir koruma olsun ön taraf bilek üstü bölgesinde.. derinin içine köpük konulmuş ürünler yerine topuktaki sert plastik benzeri korumanın bu bölgede olmasına dikkat et..

eldiven alırken de eline taktığında ben bununla savaşa giderim diyeceğin bişi al :)

belirtmemişsin ama full yelek koruma al.. bellik ve sırtlıkla kendini avutma. bunun üstüne montunu giyerek dene. zandona full ceket koruma tavsiye modelimdir.

kask lazer vertigo serisi ve üstünü tavsiye ederim. shoei kullanmadım kendi bütcemden dolayı lakin takan bir daha vazgeçmiyor :)

son bir not.. fiyakalı olacağım diye hepsini siyah seçme gafletinde bulunma görünebilmek herşeydir.. görünememek ise seni daha da önemsiz hale getirir trafikte..

güle güle kullan şimdiden hepsini..

+1 Çok güzel cevaplamış arkadaşımız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst