Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wayy beee 4 sene geçmişş yuhh amma zaman geçmiş daha dün gibi hatırlıyorum karaşimşeği 3-5 nöbetlerini bot bağlamayı sabah 6 da kalkmayı :salut: yaşlanıyormuyum ne ? :sunny:
CBR1000RR, hayırlı teskereler üstad esasen benimde 84 e bilmem kaç tertip gitmem lazım ama unüversite tecil edio Hayırlı teskereler çarşı izinlerinde bir iki mesaj at ama yanlız koma bizi :salut:
CBR1000RR, şöfer mi olacaksın güzel kardeşim yakışırrrr. Hayırlı teskereler benimde kanka askerde 8 ay sonra gelecek valla asker yolu beklemek zor oluyor ya , bende kısmetse 4-5 seneye kadar giderim artık :cherry: ...