KARŞIYAKADAN SELAMLAR

Katılım
25 Kas 2015
Mesajlar
1
Vespayla başlayan motor aşkım 2006 model dragstar 650 ile devam ediyor.Sizlerin arasına katıldığım için çok mutluyum.
Adım tolkar karşıyakalıyım.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Vader e demiştim ben hocam feribotta denk gelmiştik diye :))

Tolkarbulak neresindesiniz karsiyakanin
 
Katılım
25 Kas 2015
Mesajlar
1
aaa pardon telefondan girdiğim için göremedim:)
ben mavişehirdeyim siz neresindesiniz?Karşıyakalılar ile küçük bir buluşma yapabiliriz
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
İzmir MT başlığında toplantı olunca belirtiliyor buluşmalar o kısımda duyuruluyor.Ben Şemiklerdeyim hocam Mavişehire baya yakın
 
Katılım
25 Kas 2015
Mesajlar
1
İzmirde krom egzoz yapan varmı veya ikinci el bulabilirmiyim dragstar 650 için
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Vespayla başlayan motor aşkım 2006 model dragstar 650 ile devam ediyor.Sizlerin arasına katıldığım için çok mutluyum.
Adım tolkar karşıyakalıyım.

Hoşgeldin karşıyakalı kardeşim, bende izmir bornovalıyım yeni kayıt oldum, Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Beyler hazır bir sürü yeni üye varken toplanıyoruz her 1-2 haftada bir cuma günleri. Gelecek olanları bekleriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst