- Katılım
- 25 Kas 2015
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
Vespayla başlayan motor aşkım 2006 model dragstar 650 ile devam ediyor.Sizlerin arasına katıldığım için çok mutluyum.
Adım tolkar karşıyakalıyım.
Adım tolkar karşıyakalıyım.
Hoş geldiniz, Karşıyaka'dan selamlar![]()
Geçen hafta İnciraltından Karşıyakaya giderken feribottan kısa bir sohbet ettiğim abiye benzettim siziSanırım doğru bildim
![]()
Geçen hafta İnciraltından Karşıyakaya giderken feribottan kısa bir sohbet ettiğim abiye benzettim siziSanırım doğru bildim
![]()
İzmirde krom egzoz yapan varmı veya ikinci el bulabilirmiyim dragstar 650 için
Vespayla başlayan motor aşkım 2006 model dragstar 650 ile devam ediyor.Sizlerin arasına katıldığım için çok mutluyum.
Adım tolkar karşıyakalıyım.
Beyler hazır bir sürü yeni üye varken toplanıyoruz her 1-2 haftada bir cuma günleri. Gelecek olanları bekleriz.