Karşıyaka'dan selamın aleyküm.

Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
76
Merhaba abilerim ablalarım. 19 yaşında lise son sınıf öğrencisi bir dostunuzum. Motor binmeye geçtiğimiz kış vaktinde karar aldım. 1 senelik para birikimi ve biraz da aile desteğiyle önümüzdeki haftalar içerisinde ilk motorumu alacağım. Muhasebe bölümü öğrencisiyim. Doğma büyüme Karşıyaka'lıyım. Motor almaya karar verdiğimden beri siteyi fırsat buldukça takip ediyorum. Artık motor işi iyice belli olunca üye olmaya karar verdim. Şimdilik bu kadar, hepinize güvenli sürüşler dilerim tekeriniz düz bassın. :thumleft::thumleft:
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
130
Hosgeldin kardesim bende karsiyakadanim herturlu konuda yardimci olmaya calisirim. Izmir mt grubunada beklerim burda. Numarani birak yorum olarak whatsapp grubumuza alalm senide
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
ooo ve a.s diyorum. ben de karsiyaka bostanli tarafindayim. yaz kis farketmeden sahil yoluna cikip motorla bir uctan diger uca kadar defalarca gidip geliyorum. misal biraz once sports internationalin ordaydim. evden goturduklerimle kedileri besleyip biraz da gezip geldim :p
 
Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
76
Hoşbulduk beyler :cherry: Tersane tarafındayım ben de. :) Chopper türü motorsiklet bakıyorum şuan için gözüme kestirdiğim 2 araç var bu hafta olmadı diğer haftaya almış olucam. Beraber turlarız. :p :p
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
aleyküm selam... selam almak adettendir

kaf kaf kaf,
sin sin sin
kaf sin kaf sin kaf...heyyoooo

çok özledim be karşıyakayı
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Hoşgeldim dostum. İzmir Mt buluşmalarına bekleriz. Her hafta veya 2 haftada bir cuma günleri toplanıyoruz.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Merhaba genellikle cuma akşamları saat 8 gibi karşıyaka tersane kafe de buluşuyoruz. Fakat yer-zaman değişebiliyor, izmir mt başlığını takip etmenizi öneririm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst