Karla kaplı yollarda ulaşım artık zor değil

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Kar Motosikleti Budur... :cat:Harika yapmışlar.. :) Bence orjin olanlar daha bir makbule gecer. :) Bizim buralarada lazım bundan yerlerde 10cm buz var :) Bunlarda bir birinden interesan olmuş :cherry:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi bikaç gün önce niye paylaşmadın bunları:pr::p
bizim tekerleri bunlarla deyişirdik
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent::silent: :silent:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
eline saglık iso

bu enduro-cross seni iyice sarmaya başladı sanırım.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
tekere pardon palete (ya da zincire ne dicemi şaşırdım) bile kalkmış adam :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst