KARION kar altında...!

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Evet geçenlerde karda kışta tek başıma yapmış olduğum gezimi yükledim en sonunda... Epey debelenmiştim, tek başına olunca motoru karda neyse de balçıkta hareket ettirmek epey zor oluyormuş :) Aralarda kronolojik olarak videolar da ekledim :)


İlk olarak ben gideceğim yerlerde kar olduğunu bilmiyordum. Şöyle bir gezineyim dedim okulumun arka bahçelerinde. Göl varmış diyorlardı oraya da giderim diyordum. İlk başta "aa ilerki dağlarda hala baya bir kar var dedim. Sonra gideceğim yolda birden bire kar çıktı karşıma. Önceki yerleri belli ki temizlemişler. Direk 5~10 cm kar vardı çünkü yerde. Önce bir tereddüt ettim. Sonra şu ilerdeki kavşağa kadar tırmanayım dedim sonra bakarız diye düşündüm.

Burası ilk durup resim çekmeyi akıl ettiğim yer. Geldiğim ve gideceğim yerler görünüyor. Ben resim çekeyim derken motorun ayaklığı çamura gömüldü ve lömp diye devrildi zavallı :)
dsc00091yf.jpg


dsc00092fg.jpg

Burada "bana bak ben yatıyom" diyor motor zaten, farketmemişim :)
dsc00093we.jpg


[YT]J5OS4Ydny4c&context=[/YT]


Burası epey ilerledikten sonra tekrar resim çekesimin geldiği yer. Havanın soğuğunu heycanla karışık hissetmemeye başladığım anlar. Artık karda gitmeye alıştım gibi gibi :) Genelde kenardaki çamurlu bölgeleri kullanmam gerekti, özellikle yokuş çıkarken
dsc00095qp.jpg


dsc00096o.jpg




Epeeeeey bir yol kat ettikten sonra(aslında okadar da değil, kar olmasaydı 5 dakka sürerdi ama ben 20 dakkada felan gelebildim). Öncesinde seyir tepe diye bahsedilen bir tepeye çıkmaya çalıştım. Ancak kardan değil de balçıktan dolayı çıkamadım. Hatta bırakın çıkmayı, geri dönene kadar akla karayı seçtim. Araba tekerlerinin açtığı ve buzlanmış sular ile kaplı bir çukurdan "biraz daha hızlı gidersem buzu kırar geçerim" diyerekten az daha ~30cm lik balçığa yapışıyordum. Sonrasında dikleşen yokuştan balçık sebebi ile çıkamadım ve motoru U çevirmem 5 dakkadan fazla sürdü...Kan ter içinde kaldım diyebilirim. Ayağımı yere koyuyorum ve gömülüyorum... Motorun hem ön hem arka tekeri gömülü. Elimle ittiriyorum motoru fakat ön çamurluğa dolan çamurlara gücüm yetmiyor... Ama becerdim en sonunda...Ve birçok sapaktan kaybolma tehlikesi:p atlattıktan sonra aranan o göl güründü. Zorlu bir tepeyi aştım ve yokuş aşağı verdim kendimi.. 1 dakka, bunu kutlamak adına resim çekmem gerek!!
dsc00097fh.jpg


dsc00098fb.jpg


[YT]IIAPRJRz_tI&context=[/YT]


Veeee işte o meşhur ve meğer çok gizli deneylerin yapıldığı göl... Çok tehlikeli dakikalar bunlar. Ben burasının insanlar üzerinde korkunç araştırmalar yapan bir mekan olduğunu bilmiyordum. İnsanların ağzına kimyasal maddeler tıkıp su altına nekadar nefessiz kalacağına dair deneyler yapıldığını düşünüyorum, ürpertici...:sunny:
[YT]x3WgXW5hSh8&context=[/YT]

Hemen uzaklaşıyorum buralardan bekçi abi:king: Göletin karşı tarafı beni bekler, kurtuluşum orada olabilir:p Çünkü oralar epey çamurlu ama kar yok...

Burası karşı taraftan çekilmiş resimler ve videolar. Buraya gelirken de epey derin çamurlardan geçtim. Ama düşmedim :)
dsc00102pz.jpg


dsc00103lg.jpg

Adamlar bildiğin dolusavak yapmışlar... :)
dsc00104rh.jpg


dsc00105zt.jpg

Burası geldiğim yol
dsc00106lv.jpg

Burası gideceğim yok... Hiç kar görünmüyor. Üstelik biraz evel bir araba geldi oradan, demekki ben hayli hayli giderim :pl:
dsc00107tb.jpg


[YT]qAsn4OJG07U&context=[/YT]

Ama önce aşağıdan daha yakın resimler çekeyim. Tabi bu arada bekçi karşı taraftan bana baktığı için çok fazla telefonu belli etmek istemedim. Birkeresinde güvenlik görevlileri beni bu arazide biyerde bulup uyarmıştı. 2 Kuba cruiser motorla gelip "hocam burada motorla gezmek yasak!" demişlerdi. Belliki birileri ihbar etmişti çünkü ozaman epey iç taraflara gitmiştim. Nasıl bulduydular beni bende bilmiyorum...
dsc00108rr.jpg


dsc00109yr.jpg



Bahsettiğim çamurlu yoldan gittim. Hatta iyi burda kar yok diye biraz hızlandım. Allah korumuş!! Çok fena yapışıyordum yere, biraz hızlı giderken daha güvenli ve kuru diye düşündüğüm kenar tarafa geçeyim dedim... Hala nasıl düşmedim ben de bilmiyorum ama çok fena tongaya düşmüşüm. İnce çamur tabakası varmış orada. ~35 la felan gidiyordum...

Neyse sonra beni bu çamurlu yollar kesmedi ve geri dönmeye karar verdim. Tee göle geri döndüm. İlla kardan gidicem, dibine vurdum bugün :) Geldiğim yolların bir kısmında geri tırmandım ve tahminimce okula giden ve aslında ilk olarak sapmam gereken sapağa kadar geldim.

Bundan sonraki yol da tamamen kar. Biraz yokuş aşağı... Kaptırdım gidiyorum... Eeee artık usta oldum karda, motoru ayakta kullanmacalar felan, çeşitli atraksiyonlar... Bira ara hızımı +25 km/h felan yaptım sanırım. Sonra birisi bana mı seslendi neyaptı tam anlayamadım. Hatırlamıyorum oraları nedense....::blusssh:

Allah allah, bunlar ne izi ki böyle??)) ::blusssh:
dsc00110qm.jpg

Veeee, bammmm :) Epey yavaşlamış olsam da motoru kurtaramadım bu sefer. Allahtan kara devrildim, çamura düşsem oturup ağlardım :) Fazla kendime güvendiğim için oldu sanırım...
dsc00111k.jpg


[YT]BMHTIRmXt68&context=[/YT]


İşte bahsettiğim buz tutmuş çukurlar. İçine girdim-çıktım-savruldum-tekrara girdim-motorun önü ayrı arkası ayrı ben ayrı taraflara savruldum. AMA DÜŞMEDİMMMM!!!! :)
dsc00113i.jpg


İşte medeniyet... Video herşeyi anlatıyor
dsc00115ns.jpg


[YT]AXYQ_8-S0II&context=[/YT]

Bundan sonra az biraz daha asfaltta gidip bölümlere ulaştım.

dsc00119io.jpg


dsc00121tf.jpg


dsc00120ac.jpg


dsc00122uy.jpg


[YT]CcHo6ZR7BfA&context=[/YT]


Sonlara doğru yorgunluktan saçmalamaya başlamış olabilirim... :) Baya da bir terledim.

Yanlız bu gezimde emeği geçen herkese (kışlık montunu bana vererek test imkanı sunan hayır sever bir vatandaştan bahsediyorum :) ) çok teşekkür ederim. Eve gidince 1 saat elbiselerimi temizledim...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Hoş gezi olmuş tebrikler :)

Acaba burası neresi yakınsa bende gezeyim biraz.
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
İyi eğlenceli maceralı vakitler geçirilmiş belli ki :) Karion sayfasına da yazdım yine yazayım Rt lastiği kendini belli ediyor nerde görsem tanırım sanırım:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gidicem gidicem, sonunda gittin demek.. O parkuru tamamlamanın haklı gururuylada konuyuda açtın yani. Hemde Angara delikanlısı Gaco'nun montunuda gezdirdin.
Ulen Efbiay gibi adamim bilmediğim yok :p
Yanliz gezme ama çok, tenhalarda düşer kalırsın, kurda kuşa yem olursun, gaconun kışlık montuda kurtaramaz :)
Emeğine sağlık.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
bakıyorum bakıyorum bu motorda garip bişi var diyorum, yan granajlar yokmuş. aldıracaksınız arkadaş sonunda hea..
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
çok güzel gezi olmuş syanur:cat: ama keşke tek başına çıkmasaydın neolur neolmaz allah korusun. o lastiklerle çok zorlandığını tahmin edebiliyorum, fazla gazlayamasanda çok keyif aldığına eminim. geçen pazar bizde çok eğlendik ama Bahtiyar gelemedi, yakında Bahtiyar'a da (izmiRT125) bir cross aldıracağız galiba :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Syanur ile kirlenmek güzeldir. :p

Güzel gezi olmuş kocaman tekerlerinize sağlık. :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Syanur sonunda gördük senin Rt'nin fotolarını ,turuncu da yakışıyor bu delikanlıya:cat:Arka Karenaj'ları göremedim sen mi söktün?
Rt'nin hakkını veren bir kişi daha:) Güzel bir paylaşım saolasın....
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
dostum süper gezi olmuş öyle gizemli anlattın ki harbiden orda ne yapıldığını merak ettim? :)
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
99
işte buuu :thumleft: Karionların coşkusu böyle yapar adamı.. :):)

vallahi geçen pazar günü emre çok çağırdı izmirdeki dağlarda gezinmek için, fakat çamurlu yollarda yanlaya yanlaya gittiğim için kar ve buzzda zorlanacağımı hissettim.. gitmedim. gitmediğime de çokk pişman oldummm :pr::pr: üzerine birde senin karlı yollardaki görüntülerini görünce acaip üzüldüm...

Kendi kendime *yav adam tek başına düşme, bozulma, sakatlanma riskini göze almış; ben ise çağıran arkadaşlarım olmasına rağmen gitmedim.. Benden daha cesur motorcular varmış* dedim :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
İş yoğunluğu felan gelemedim buralara bitürlü... İyi dileklerini sunan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

Ve şuanda ankarada fena kar var... Kırmızı alarm ! :pl: ! Yok yok, bu hafta sonu istanbuldayım. Belki diğer haftaya... :)

Gidicem gidicem, sonunda gittin demek.. O parkuru tamamlamanın haklı gururuylada konuyuda açtın yani. Hemde Angara delikanlısı Gaco'nun montunuda gezdirdin.
Ulen Efbiay gibi adamim bilmediğim yok :p
Yanliz gezme ama çok, tenhalarda düşer kalırsın, kurda kuşa yem olursun, gaconun kışlık montuda kurtaramaz :)
Emeğine sağlık.
Gittim valla :) Gaconun montu sağolsun cidden çok işimi gördü. Onunla o gün görüştük, işim var felan demişti, iykide gelmemiş, o lastikler ile ilerlemesi çok zordu.... Zaten bana da birden esti gittim. Evet tek başına sakat bişey ama başka da kimse yok...Düştüğümde allahtan bişey olmadı. Adamın montuna da direk çökmüş vaziyetteyim. Ama şu aralar motorun "m" sini almıyordur ağzına bu karda, o yüzden sorun yok:)
Şuanda kuduruyorum, neden bende kroslardaki gibi dişli kar lastiği yok diye...

bakıyorum bakıyorum bu motorda garip bişi var diyorum, yan granajlar yokmuş. aldıracaksınız arkadaş sonunda hea..
Arka çantayı takmak için sökmüştüm. Sonra gözüme güzel göründü, dedim kalsın kenarda... Çamurlukla tosbağaya benzetiyodum şimdi biraz daha...Tırtıla benzedi :)

Syanur sonunda gördük senin Rt'nin fotolarını ,turuncu da yakışıyor bu delikanlıya:cat:Arka Karenaj'ları göremedim sen mi söktün?
Rt'nin hakkını veren bir kişi daha:) Güzel bir paylaşım saolasın....
Teşekkürler, şimdi kısmetmiş fotolarını koymak.

işte buuu :thumleft: Karionların coşkusu böyle yapar adamı.. :):)
vallahi geçen pazar günü emre çok çağırdı izmirdeki dağlarda gezinmek için, fakat çamurlu yollarda yanlaya yanlaya gittiğim için kar ve buzzda zorlanacağımı hissettim.. gitmedim. gitmediğime de çokk pişman oldummm :pr::pr: üzerine birde senin karlı yollardaki görüntülerini görünce acaip üzüldüm...
Kendi kendime *yav adam tek başına düşme, bozulma, sakatlanma riskini göze almış; ben ise çağıran arkadaşlarım olmasına rağmen gitmedim.. Benden daha cesur motorcular varmış* dedim :)
Teşekkür ederim. Dediğim gibi bu lastikler ile pek akıl karı değil ama arkadaşlarınla gitsen üstesinden gelebilirdin. Ah şimdi üstünde kar-çamur lastikleri olacaktı ki... Bu haftasonu istanbuldayım, önceki 5 haftasonu da kar yağdı. Sadece 1 kez gezebildim... Lastik olsa her hafta sonu gezerdim büyük ihtimal... :)

Karion Forever!!!

Kask yerin huni mi taksam diyorum bidahaki sefere?? "Büyük Huni Enduro (c)razing tim!" :)

Bravo tekerine sağlık... Kondisyon da iyiymiş
Sağolasın... İçimdeki ateşi, soğuk karlardan çamurlu yollara atlayarak söndürmeye çalıştım :mrgreen:

Gelecek haftaya da arazinin gitmediğim taraflarını, sapmadığım yollarını gezmeyi planlıyorum. Büyük ihtimalle kar olacaktır yine oralarda. Kar seviyesine göre bişeyler düşünecez artık.
Kazasız belasız sürüşler herkese...:cat:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Yanlız bu gezimde emeği geçen herkese (kışlık montunu bana vererek test imkanı sunan hayır sever bir vatandaştan bahsediyorum :) ) çok teşekkür ederim. Eve gidince 1 saat elbiselerimi temizledim...

vah zavallı montum :salut: :queen:

Gidicem gidicem, sonunda gittin demek.. O parkuru tamamlamanın haklı gururuylada konuyuda açtın yani. Hemde Angara delikanlısı Gaco'nun montunuda gezdirdin.
Ulen Efbiay gibi adamim bilmediğim yok :p
Yanliz gezme ama çok, tenhalarda düşer kalırsın, kurda kuşa yem olursun, gaconun kışlık montuda kurtaramaz :)
Emeğine sağlık.

abi hakkat FBI gibi adamsın senin nerden haberin var olaydan??,

Syanur;' Alıntı:
Gittim valla Gaconun montu sağolsun cidden çok işimi gördü. Onunla o gün görüştük, işim var felan demişti, iykide gelmemiş, o lastikler ile ilerlemesi çok zordu.... Zaten bana da birden esti gittim. Evet tek başına sakat bişey ama başka da kimse yok...Düştüğümde allahtan bişey olmadı. Adamın montuna da direk çökmüş vaziyetteyim. Ama şu aralar motorun "m" sini almıyordur ağzına bu karda, o yüzden sorun yok
Şuanda kuduruyorum, neden bende kroslardaki gibi dişli kar lastiği yok diye...

yok la bakma ses etmediğime bende pazar ve pazartesi buzla cebelleştim felaket şekilde öle karda gitmeye falan benzemiyo hiç yok ayağa kalkmalar yok motorun üstünde ters parende atmalar herifsen yap da görelim :queen: bide benim motor benimle beraber 300kg ı buluyor motoru ayakta tutmak mesele. altı pişik olmuş bebe gibi iki ayağın yerde gidebiliyon anca o görünmeyen buz tabakası üzerinde :) ayrıcanada kroslardaki gibi dişli kar lastiği buzda pek fayda sağlamaz haberin ola karda tamam da buz ı ıhh :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
vah zavallı montum :salut: :queen:
Valla bir montunu bir de canımı düşündüm hep :mrgreen:

abi hakkat FBI gibi adamsın senin nerden haberin var olaydan??,
Bidakka ya, sen söyledin sanıyordum. Ne iş?? Lucas,,,Sauron'un gözü gibisin maşallah :mrgreen:


yok la bakma ses etmediğime bende pazar ve pazartesi buzla cebelleştim felaket şekilde öle karda gitmeye falan benzemiyo hiç yok ayağa kalkmalar yok motorun üstünde ters parende atmalar herifsen yap da görelim :queen: bide benim motor benimle beraber 300kg ı buluyor motoru ayakta tutmak mesele. altı pişik olmuş bebe gibi iki ayağın yerde gidebiliyon anca o görünmeyen buz tabakası üzerinde :) ayrıcanada kroslardaki gibi dişli kar lastiği buzda pek fayda sağlamaz haberin ola karda tamam da buz ı ıhh :)

Deliğanlı, niye buzda cebelleştin?, iş yerine götürmek için mi?
Zaten ben de öyle tahmin ettim, senin motoru ayakta tutman büyük mucize olur diye.. Harbi ağır ve yüksek.
Ayrıca o lastikleri buzda değil, fotolarda gördüğün karda kullanıcam, ozaman işe yaratırım ben onları sen merak etme :thumleft: Bidaha ki sefere de motorun arkasından atlayıp motor ilerlemeye devam ederken seleden tutunup ski! yapıcam. "Gel-gör-öğren" derim :mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Deliğanlı, niye buzda cebelleştin?, iş yerine götürmek için mi?
Zaten ben de öyle tahmin ettim, senin motoru ayakta tutman büyük mucize olur diye.. Harbi ağır ve yüksek.
Ayrıca o lastikleri buzda değil, fotolarda gördüğün karda kullanıcam, ozaman işe yaratırım ben onları sen merak etme :thumleft: Bidaha ki sefere de motorun arkasından atlayıp motor ilerlemeye devam ederken seleden tutunup ski! yapıcam. "Gel-gör-öğren" derim :mrgreen:

ben ağzımı açmadım SniperLuca ya :) esasen pazar günü mevlüt abi geldi yalovadan onu geçirdikten sonra götürecektim ki işyerine çekim işi çıktı ekteki foto da o günden kalma velhasıl kızılayda ykmnin önüne çektim aleti başladım beklemeye mevlüt abiyi geldi gezdik dolaştık derken Bizim kuvvetmacunu da geldi tam biz terk-i diyar eyleyecekken oraları oturduk birer çay daha içtik bende giyindim kuşandım motoru ayaklıktan indirdim herzamanki gibi çeviretim derken hızlı asılmışım demekki kaldırımın üzeride eriyen karın su olmuş versiyonunun donmasıyla gizli buz olunca motor bi güzel düşmeye başladı baktım olacak gibi değil tutsam benide götürecek "koyuvadım gitti ba :mrgreen: " neyse kaldırdık falan tam bindim gidiyorum arkadan bi ses" la olm BMW'lerde düşüyomuş ya la!" dedi kumrulardan necatibeye dönünce az hızlanayım dedim gaz açınca baktım arka taraf jet-ski gibi bi sağ bi sol ama motorda hızlanma belirtisi hiç yok kendi kendime akıllı ol olm diyerek ağır ağır eve gittim.pazarteside aldım geldim iş yerine.

img042q.jpg
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güzel gezi olmuş ama bu tür gezileri en az 2 kişi yapmak daha mantıklı bence...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet alacağım zaman ilk araştıracağım model.İlk görüşte heyecanlandıran ilk model oldu.Hadi bakalım hayırlısı,güzel gezi olmuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst