Kardeşlerim bi yardım edin ?

Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
13
Ben yaklaşık bi aydır burdaki koknuları takip ediyorum ve çok güzel konular görüyorum kimi zaman eglenceli kimi zaman komik kimi zaman ise acı ama hepsinden önce burada bir birliksiniz
Sizi tebrik ediyorum Sizden isteiğim bana uygun fiyata işe gidip gelmek için güzel görünümlü otomatik yada vitesli bir motor önermenizi istiyorum parça kolay bulunacak ve dayanıklı olacak yorumları bekliyorum :king: Fiyat olarak ta ekonomik olacak
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bütçe verirsen net cevp alırsın.

ehliyet var mı?
direksiyon tecrübesi e kadar ( motosiklette )
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
13
Ehliyeet vr bütcem 2,500 TL

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

bütçe verirsen net cevp alırsın.

ehliyet var mı?
direksiyon tecrübesi e kadar ( motosiklette )

Direksiyon tecrübem iyi artkasın 150 cc yuki yi çok rahat kullanıyorum
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
2 el bir ybr tavsiye ederim sana kardeş sağlam az yakan parçası da her yerde bulunan bir motordur
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Temiz bir honda beat veya activa öneririm yakıt gayet azdır. Deyim yerindeyse eşşek gibi kullanırsın 2 motosiklette sorunsuz ve sağlamdır yağını eksik etme yeter 80-85 km gibi son hızları vardır uzun süre kullandım tavsiye ederim. Sevgiler:rendeer:
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
işe gidip gelicem dediğin mekan, gideceğin yol, mesafe bunlar önemli.
3km bi yol gideceksen crypton harika olur. az yakar... parçası bol.. vs. vs.
ama hergün 20km git gel yapacaksan, o zaman seçenekler değişir.
Benim iş yerim gibi hergün 65 git, 65 gel yapacaksan... o zaman bambaşka olur muhabbet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst