- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar dünki yani cumartesi günki direksiyon sınavına giren kardeşim sınavı geçti ve ehliyeti almaya hak kazandı.
şimdi kardeşim ehliyeti stajyermi olacak 18 yaşında ve stajyer olmasada 2016 1 ocak da ehliyeti ne olarak geçeçek 24 yaşınım beklemesi lazım tam ehliyet için yardımcı olursanız sevinirim.
şimdi kardeşim ehliyeti stajyermi olacak 18 yaşında ve stajyer olmasada 2016 1 ocak da ehliyeti ne olarak geçeçek 24 yaşınım beklemesi lazım tam ehliyet için yardımcı olursanız sevinirim.