Kardeşim şimdi stajyer ehliyetlimi olacak ?

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar dünki yani cumartesi günki direksiyon sınavına giren kardeşim sınavı geçti ve ehliyeti almaya hak kazandı.

şimdi kardeşim ehliyeti stajyermi olacak 18 yaşında ve stajyer olmasada 2016 1 ocak da ehliyeti ne olarak geçeçek 24 yaşınım beklemesi lazım tam ehliyet için yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Benim anladığım; direksiyon sınavını 1 ocaktan önce geçimişse, normal A2 alacak. 1 ocak itibari ile de eski tüm A2'ler A'ya dönüşecek.

Yaş muhabbeti, ehliyeti ilk alış konusunda. Yani 24 yaşındaki adam 1 ocaktan sonra ehliyet alacaksa direkt A sınıfı alacak.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Benim anladığım; direksiyon sınavını 1 ocaktan önce geçimişse, normal A2 alacak. 1 ocak itibari ile de eski tüm A2'ler A'ya dönüşecek.

Yaş muhabbeti, ehliyeti ilk alış konusunda. Yani 24 yaşındaki adam 1 ocaktan sonra ehliyet alacaksa direkt A sınıfı alacak.

bende bu şekilde düşünüyorum ama çok bilgi kirliliği var kafam karışıyor.
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
benimde b ehliyetim var 2.5 yıl felan oldu alalı . 3-4 gün once sınav parasını yatırdım 3-4 güne giricem sanırım sınavva . benimkidemi stajyet ehliyet olucak
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Ocaktan önce alınan ehliyetler için geçerli değil.Aralık 12 ye kadar başvuranları kapsamıyor.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
1 ocağa kadar sürücü kursundan aldığınız sertifikalarınızı ehliye dönüştürmediğiniz takdirde 1 ocak itibari ile stajyer olacaksınız motosiklet için m+a1+a2+a sınıfı olacak a sınıfı için 24 yaş va en az 2 yıl a2 tectübesi istenilecek a2 sertifikanızı 1 ocakdan önce almış iseniz ve 1 ocaktan sonra ehliyete dönüştürüyorsanız sınıfınız a sınıfı olarak en üst olarak işlenicek fakat stajyer olacaksınız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst