- Katılım
- 1 Tem 2008
- Mesajlar
- 637
Ben de geçen gün arka fren bacağını yenileyim dedim bir baktım egsoz- koltuk-depo-hava filtre kutusu-akü önüme ne gelirse sökmüşüm, iyi oldu ama birkaç civatayı iyi sıkmamış fabrika işçisi.Bir tane de fazladan kocaman yastık pul gibi bişey arttı akılsızlar onu da fazladan koymuş.:mrgreen:
şaka bir yana bilhassa plastik ve alüminyum aksama geçenler olmak üzere her vidanın öyle ayı gücüyle sıkılması iyi birşey degil. hatta bahsettiğim materyaldeki parçalar gevşek bırakılır mahsus.
aksi halde titreşimle esnemeyle falan tahrip ederler birleştirdikleri satıhları diyeyim sana hoca bey. :bounce: