Karbüratörü Söktüm, Neresine Bakmam Gerek (Fotolu)

Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
Ben de geçen gün arka fren bacağını yenileyim dedim bir baktım egsoz- koltuk-depo-hava filtre kutusu-akü önüme ne gelirse sökmüşüm, iyi oldu ama birkaç civatayı iyi sıkmamış fabrika işçisi.:p Bir tane de fazladan kocaman yastık pul gibi bişey arttı akılsızlar onu da fazladan koymuş.:mrgreen:

şaka bir yana bilhassa plastik ve alüminyum aksama geçenler olmak üzere her vidanın öyle ayı gücüyle sıkılması iyi birşey degil. hatta bahsettiğim materyaldeki parçalar gevşek bırakılır mahsus.

aksi halde titreşimle esnemeyle falan tahrip ederler birleştirdikleri satıhları diyeyim sana hoca bey. :bounce:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Ben de geçen gün arka fren bacağını yenileyim dedim bir baktım egsoz- koltuk-depo-hava filtre kutusu-akü önüme ne gelirse sökmüşüm, iyi oldu ama birkaç civatayı iyi sıkmamış fabrika işçisi.:p Bir tane de fazladan kocaman yastık pul gibi bişey arttı akılsızlar onu da fazladan koymuş.:mrgreen:

benim "motoru söktüm, birkaç parça fazla kaldı" başlığını okumuştun:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şaka bir yana bilhassa plastik ve alüminyum aksama geçenler olmak üzere her vidanın öyle ayı gücüyle sıkılması iyi birşey degil. hatta bahsettiğim materyaldeki parçalar gevşek bırakılır mahsus.

aksi halde titreşimle esnemeyle falan tahrip ederler birleştirdikleri satıhları diyeyim sana hoca bey. :bounce:
Hayır o parçaları söktükten sonra motorun arka alt bağlantı civataları ve üsttekilerde de aşırı gevşeklik vardı.
benim "motoru söktüm, birkaç parça fazla kaldı" başlığını okumuştun:)

Genelde unutkanımdır okumadım o başlığı ama okuruz.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst