Karburatör İle İlgili Bir Sıkıntı

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Arkadaşlar karburatörümün içindeki şamandıranın bastirarak içine benzin aldığı küçük pim kırıldı. Asya 200gy ye alabilceğim başka bir karburatör öneriniz nedir? Pim i sağlayabilcek bi arakdaş varsa oda çok yardımcı olur öğrenci adamım çok sıkıntı yapar şuanda o para bana. Teşekkürler.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bir arkadaşım o motora monero pıoonerr 200 ün karbüratörünü taktı... çok memnun ve sorunsuz kullandığını söylüyor... üstelik yakıtında düştüğünü idda ediyor....
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Nereden temin edebilceğim konusunda yardımcı olabilirmisin peki? Arkadaşına sorma ihtimalin veya senin konu hakkında bilgilendirmen mümkünmü? Başka fikri olan arkadaşlarda cevaplayabilir
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Hayır normal fiyat.Sanırsam japon malı karbüratör diye fiyatı pahalı tutmuşlar.AS 200GY-2 topiciğinde bazı arkadaşlar karbüratörü değiştirince performansta olumlu yönde değişiklik olduğunu söylemişlerdi.430 lira o karbüratatöre verilmez.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Arkadaşlar malossi silindir piston ve pianolar 450 lira ediyo, bizim motorun üst kapak contalar silindir piston 450 lira ediyo, karburatörümüz 430 lira olamaz bence :D
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Arkadaşlar malossi silindir piston ve pianolar 450 lira ediyo, bizim motorun üst kapak contalar silindir piston 450 lira ediyo, karburatörümüz 430 lira olamaz bence :D

Olur olur Asya'dan herşey beklerim ben :) Bizim karbüratör basınçlı gibi birşeydi herhalde ne kadar gaz açarsan aç basınca göre açıyordu.Başka bir karbüratör taktığın zaman kalkışların felan daha hızlı olabilir.Sonuçta gaz ayarı tamamen senin elinin altında olacak.430 lira verilirmi yahu bi dandik scooter parası :D
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Olur olur Asya'dan herşey beklerim ben :) Bizim karbüratör basınçlı gibi birşeydi herhalde ne kadar gaz açarsan aç basınca göre açıyordu.Başka bir karbüratör taktığın zaman kalkışların felan daha hızlı olabilir.Sonuçta gaz ayarı tamamen senin elinin altında olacak.430 lira verilirmi yahu bi dandik scooter parası :D

Katılıyorum arkadaşın dediği monero pioneer karburatörünü alıcam sanırım. bakalım belkide çok iyi olur ve 200gylerde işe yarıyacak bişey keşvetmiş oluruz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst