karbiratörü söktük kimse topluyamıyo yardım

Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
dostum buradan servis kitapçığı var ingilizce ama. resimler işine yarayabilir belki.
ben şundan da şüpeleniyorum karburatörü komple söktünüzya senkron ayarını bozmuş olabilirsiniz haberiniz olsun. büyük motorda karbüratör ellenmez genelde çünkü bidaha ayar tutmaz anca bilgisayarlı cihaza bağlanır öyle yapılır yani senkron ayarı yaptıracaksın motora yeniden. kolay gelsin sana tekrar
http://rapidshare.com/files/139664054/Suzuki_XF650_Freewind_Service_Manual.pdf

servis kitapcıgını indirdim 1 kac saat önce ona bakarak hortumları taktık sendede aynı motordan var sanırım hortumları karıştırdık biz taktık şuan resmini ceksem yardımcı olurmusun?
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
servis kitapcıgını indirdim 1 kac saat önce ona bakarak hortumları taktık sendede aynı motordan var sanırım hortumları karıştırdık biz taktık şuan resmini ceksem yardımcı olurmusun?

yardımcı olurum resimleri çek sen bana at pmdende msn adresimi atarım mail olarak atarsın. ona göre bakarım ama net bir şekilde çek ok.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
şimdi aklıma takılı kalan bişi var 2 karbüratörde aynı anda aktifmi yoksa belli bir devire gelince digeridemi aktif oluyo?selenoidi bi karbüratöre taktım öteki karbüretörüde deponun hava çıkışına ama fark edermi hangisini hangisine takdığım? şuan motor normal çalışıyo sabah ilk marşa bastıgımda tekrar sorun yapmasından korkuyorum sökmüşken herşeyi doğru takmalıyım sibop ayarıda yapıcam çok sıkmış sözde ustalar


Zaten selenoid normal rolanti devrinde hava ayarını kapatır dusuk devirde daha çok benzın gelip daha iyi performans alman için.
Belirli bir devirden sonra selenoid açar ve hava ayarı açımış olur..
Senkron ayarlarında sorun oldugunu sanmıyorum siz selenoid girişlerini doğru bağlayın yeter..
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Zaten selenoid normal rolanti devrinde hava ayarını kapatır dusuk devirde daha çok benzın gelip daha iyi performans alman için.
Belirli bir devirden sonra selenoid açar ve hava ayarı açımış olur..
Senkron ayarlarında sorun oldugunu sanmıyorum siz selenoid girişlerini doğru bağlayın yeter..

fotolara bakıp aynen bağladım şuan normal çalışıyo ama işte güvenemiyorum yarın sabah çalıştırınca belli olucak herşey için saol arkadaşım
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
Bende kendi motorumun ibresini bozdum topkapıdaki kilometreciler bile yapamadılar umarım sende en kısa zamanda motorunun arızasını giderirsinn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst