scooter dan geçiyorsun. o yüzden yzf derim. 1. yamaha kalitesi var parçaları kanuni tarafından temin edilmiyor. 2. oturuş pozisyonu ilk defa vitesli motor özellikle ss kasa kullanıcak arkadaşlar için biraz sıkıntılı. ağırdır kontrol etmesi zordur. gidon turu dardır sokak aralarında dönerken fazla rahat dönemezsin. ana yolda viraja geldiğinde yatırmak yeni başlayan biri için zordur arka amortisörler sıkıntılı. eğer ilk vitesli motorun olucaksa özellikle ilk defa ss kullanıcaksan yzf derim. daha az yakar ayrıca gt250r ye göre daha kaliteli daha sağlam olduğu bariz ortadadır