karar vermek güç hangisi uygun???

Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
8
istanbula yeni taşındım, efsane trafiğin tadına baktım ve scooter almaya karar verdim.
1.87 boy 95 kiloyum ve bu yüzden rahat edebileceğim büyük bir scooter istiyorum.ve en fazla 3000TL civarına çıkabilirim.
biraz araştırdım
asya motor AS150T1
http://img70.imageshack.us/img70/2884/150t10uw.jpg

mondial 150 ZC
http://img526.imageshack.us/img526/7088/mondial150zc8br7.jpg

mondial 150 ZAT
http://img38.imageshack.us/img38/8413/150zat.jpg

tabi başka tavsiye edebileceğiniz bir scooter varsa...Her türlü önerilerinize açığım...
Teşekkürler
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
İsdtanbul trafiğinde bu almak istediğin çinçon larla 2-3 günde harcanırsın:salut:Üzerinde nasıl duracağına değilde İstanbul trafiğinde nasıl ilerleyeceğini düşünsen daha iyi edersin.
Daha ince yapılı ve seri bir motor alsan hayatta kalma şansın daha fazla olur.Helede İstanbul trafiğine yeni çıkacaksan.
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
8
yalnız vitesli bir cruiser ın beni pratiklikten uzaklaştıracağını scooterın daha rahat ve kolay kullanımı olacağını düşünüyorum.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
scooter değilde; daha çok rahat edeceğin ve daha güvenli honda cbf 150 veya yamaha ybr 125 alabilirsin.
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
140
İstanbul trafiğinde vitesli motorlar daha rahat mı oluyor anlayamadım, atv alacak insana bile cbf,ybr tavsiye edilecek neredeyse... 3000Tl kaliteli bir maxi scooter için yeterli bir miktar değil malesef :/ Bütçeyi zorlayabiliyorsan 2.el piaggio,kymco,sym gibi markaların modellerine yönelmeni tavsiye ederim, hatta 3000tl civarlarına bile birşeyler bulunabilir.
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
yalnız vitesli bir cruiser ın beni pratiklikten uzaklaştıracağını scooterın daha rahat ve kolay kullanımı olacağını düşünüyorum.

İlk etapta herkes böyle düşünüyor ama inan alışınca vitesli gibi pratiği yok.. Alışman en fazla 3-5 gününü alır.. Sonrada çile çekmez sefa sürersin.. Tabi bu benim fikrim, yaşadığım bişey.. Pratik yerine atik olması bence daha makul..
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
8
majesty bütçeyi zorlayınca 4000 - 5000 civarına 2. el çok güzel sym- kymco marka scooterlar karşıma çıkıyor aslında.Fakat bu sefer de 2. el oluşu kafa karıştırıyor.

yardımın içinde teşekkürler mehmetay18 yalnız scooter almakta kararlıyım viteslide kendime okadar güvenmiyorum hem kendi canımı hemde insanların canını tehlikeye atmak pek istemem:pale:
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
3500 tl civarına SYM Joyride 200 bulursun. Hem ince yapısıyla trafikte kıvraktır. Boyuna posuna uygundur. Az yakar çok kaçar, üstte saydığın Çinlilere de 10 basar.
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
3binden fazlaya çıkabiliyosan tabii ki sym kymco piyasasından al..
Yada istiyorsan 2 tane zat var arkadaşlarım satıyo..Düşünürsen özel mesaj at.
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
8
boyraz joyride 4000-5000 civarı 2. el buldum şimdilik araştırmaya devam ediyorum...
frantic teklif için sağol ama çin malı alırsam zaten 0 almak istiyorum.
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
majesty bütçeyi zorlayınca 4000 - 5000 civarına 2. el çok güzel sym- kymco marka scooterlar karşıma çıkıyor aslında.Fakat bu sefer de 2. el oluşu kafa karıştırıyor.

yardımın içinde teşekkürler mehmetay18 yalnız scooter almakta kararlıyım viteslide kendime okadar güvenmiyorum hem kendi canımı hemde insanların canını tehlikeye atmak pek istemem:pale:

Bence almadan önce bir kez vitesli motor kullanmanı ve bir iki pratik yapmanı öneririm.. Ön yargılı olmamakta fayda var.. Eminim seveceksin :) :cat:
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
8
piaggio x8 200
2005-2006 model
4.500-5000 tl civarı
bunun için ne dersiniz?
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
piaggio x8 200
2005-2006 model
4.500-5000 tl civarı
bunun için ne dersiniz?

Benim en başta anlatmak istediğim İstanbul için motosikletin büyük kasalı olmaması gerektiğidi.Ama sen zevk için kullanacam bir yerden bir yere yetişme derdim yok diyorsan istediğin motosikleti alabilirsin.
Ama iş için veya işe gidip gelmek vs. için kullanacaksan genişliği az ve seri bir motosiklet alman gerekir.İstanbulun trafik sıkışıklığında araçların arasından sıyrılıp ilerliyebilmek için böyle bir motosiklet tavsiye ediyorum.:cat:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
İstanbul trafiğinde vitesli motorlar daha rahat mı oluyor anlayamadım, atv alacak insana bile cbf,ybr tavsiye edilecek neredeyse... 3000Tl kaliteli bir maxi scooter için yeterli bir miktar değil malesef :/ Bütçeyi zorlayabiliyorsan 2.el piaggio,kymco,sym gibi markaların modellerine yönelmeni tavsiye ederim, hatta 3000tl civarlarına bile birşeyler bulunabilir.

Motorsiklet bir bakıma zevk meselesidir ama iş ekonomi, sağlamlıkve herşeyden önemlisi güvenliğe gelince motorsikletin bacaklarının arasında olmasının ne kadar önemli olduğunu, debriyajın güvenli sürüşteki önemini tekerlek çapının büyüklüğünün virajlara girerken verdiği güvenli yol tutuş ve çukurlardaki sağlamlığının önemini scooter kullanmak zorunda kaldığım için çok iyi biliyorum ve yeni motosiklete başlayacaklara ve özellikle istanbul gibi bir trafikte cbf ve ybr gibi kullanımı pratik ve ekonomik motorları tavsiye ediyorum. Üzerine parada verseler burgmanada silverwingede symye binmem...
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Klasik bir cevap olacak ama Ybr 125.cbf 150 veya cup tipi bir motosiklet İstanbul trafiği için uygun olur kanaatindeyim.Sen araştırıp benzer kore veya taivan malları bulabilirsin.Çin çon lara pek bakma.Zaten site sayfalarını incelersen Çin çon cuların ağlaşmaları ile dolu olduğunu görürsün:)
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
140
Piaggio X8 iyi bir seçim olabilir, sym gts, kymco xciting gibi modellerin de 2.ellerini araştırın derim. Kış döneminde temiz ve uygun bir motor bulabilirsiniz. Ancak necatik35'in dediği gibi bu tip motorlarla aralardan kaçmak büyük kasaları nedeniyle pek mümkün değil, tabi pizzacıların yaptığı gibi kenar köşe atraksiyonlara girilmeyecekse bu pek önemli değil :)

Bu arada Kymco Agility city, Super8, Sym HD200 gibi modellere göz attınızmı ? Bir maxi konforu sunmaz elbet ancak büyük tekerlekler, yüksek sele vs. belki sizin boy ve kilonuza uygun gelebilir. Üstelik sıfır fiyatları da gayet uygun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst