kimin motoru:wiinkk:
benim çantada alttan yanmış ama öğle güzel kavrulmuşki şimdi kösele gibi olmuş daha bişi olmuyo,çantalar aldığımda vardı eski sahibi takmış biraz eski ama 100% deri bide içten dik dursun diye takviye koymuş Allah razı olsun,lastiklere gelince kısmet olursa bu ay değiştirecem o yüzden uğraşmıyorum artık
kimin motoru:wiinkk: