- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Ama ama sonra başka motora binememe riski var söylemedi deme![]()
farkındayım abi.. ben her zaman derim her motorcu bir gün bmw ci olacaktır.. er yada geç o zevki tadacaktır...
Ama ama sonra başka motora binememe riski var söylemedi deme![]()
Teşekkürler can dostdiğer sayfaya da yazdım.sevgili özer kardeşime hayırlı olsun,nice km.lere kazasız belasız.ADANA'dan sevgiler.
Dükkan senin dost,uzun zaman oldu.Breh breh breh . özer abime yakisir be ya
kazasiz belasiz guzel gunlerde kullanman dilegiyle
Dükkan senin dost,uzun zaman oldu.![]()
Benimki de şans diyelim,emektar gidecek bir dost arıyorsağolasın abim, bende 1150 bakındım bu kadar temiz ve güzeline rast gelmedim , güle güle kullan...
emektarı ne yaptın ?