Karakartalım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayırlı ossun baaa.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ne bmw gs mi:sunny:
abi hayırlı olsun tekerin düz bassın:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayırlı uğurlu olsun abi. Yanlız öyle iki fotoğrafla yırtamazsın, daha çok isteriz :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Ayırlı ossun baaa.
Seniyarım ağız seni,shadowu satmadım daha naberr,noooldu:):)

ne bmw gs mi:sunny:
abi hayırlı olsun tekerin düz bassın:)
Ulem Fatih elmaların kokusu buraya geliyor valla:)
Yan çantalarıda takıp geleceğim yanına haberin olsun:)

---------- Post added at 23:23 ---------- Previous post was at 23:21 ----------

Hayırlı uğurlu olsun abi. Yanlız öyle iki fotoğrafla yırtamazsın, daha çok isteriz :)
Bence canlısını görmelisin Erdem baba:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi seni eylül 2013 te bekliyorum gel 3 lü çanta nı dolduralım yani saygılar:bestmt:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hayır olmaz çünkü ağaçlarda yaprak bile kalmadı:queen:
ama istersen eşme de mangal yaparız abi beklerim
bayramın 3. günü
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
beklerim abi dayanabilirsen hava eksi derecelere düşünce gel balıklar yağlı olur lezzet yerine gelir :cat:
kapımız her zaman açık yeterki müsafirimiz ol sayın abim
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Hayırlı olsun vefasız. Pardon ÖZER kardeş demek istemiştim aslında..
Yeni motor, yeni arkadaş, yeni dünyalar senin olur inşallah.
İstersen zaman zaman aramıza katılabilirsin.
Nekadar şevkatlı arkadaşlarının olduğunu görebilmen için.
Pek mahzuru olmaz.:jocolor:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

Gürol; yanar döner mi var ne iştir anlamadım. Gözlerim kamaşmaya başladı. İyisi ben siteden çıkıyorum.:)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
ismi görünce hemen girdim bi Beşiktaşlı olarak :)
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok gazlanmıştı bu ara
karadeniz bozdu adamı,
bırak dolansın gazı çıksın gelir yine.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Hayırlı olsun dostum,sorunsuz ve keyifle uzun km.'ler temenni ederim,canlı olarak ilk fırsatta Yalova'da görmek üzere,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst