- Katılım
- 1 Ocak 2011
- Mesajlar
- 822
- Konu Yazar
- #1
http://www.motosiklet.net/forum/mot...ari-bilgi-paylasim-sayfasi-2.html#post2842764
Yeni yol daşımın linkidir,brolar
Yeni yol daşımın linkidir,brolar
Buradan tekrar teşekkür ederim:hayırlı olsun allah kaza bela vermesin..
Seniyarım ağız seni,shadowu satmadım daha naberr,nooolduAyırlı ossun baaa.
Ulem Fatih elmaların kokusu buraya geliyor vallane bmw gs mi:sunny:
abi hayırlı olsun tekerin düz bassın![]()
Bence canlısını görmelisin Erdem babaHayırlı uğurlu olsun abi. Yanlız öyle iki fotoğrafla yırtamazsın, daha çok isteriz![]()
2012 Ekim olmazmıabi seni eylül 2013 te bekliyorum gel 3 lü çanta nı dolduralım yani saygılar:bestmt:
Tüh yine kaçırdıkhayır olmaz çünkü ağaçlarda yaprak bile kalmadı:queen:
ama istersen eşme de mangal yaparız abi beklerim
bayramın 3. günü
Seniyarım ağız seni,shadowu satmadım daha naberr,noooldu
)
Buradan tekrar teşekkür ederim:
İnşallah daha iyilerini sizlerde görürüz,kıvançla seyrediyor olacağım.![]()
Ama ama sonra başka motora binememe riski var söylemedi demediyer motorun ilgimi çekmemişti ama bunu senden bir kaç turluğuna çalarım söylemedi deme...