- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
bu gün ufak bir gezi gerçekleştirdim. bu günkü gezimde maksadım dağların tepesinde sisin içerisine girip geri dönmekti
şu karşıda dağın üstünde olan sisin içerisine gitmeyi planlıyorum. köprüden geçip dağa beri tırmanıcam

Fırtına deresi coşmuş

bayağı çıktım

bir köyün içerisinden geçerken yine tahta arabalarıyla oynayan çocukları gördüm. yine durdum ve muhabbete daldım. bir kaç da poz aldım tabi


diğer vadiye aştım.


işte sisin içerisindeyim



yağmurdan sonra güzel manzaralar oluyor bu karadenizde



buradan devam edip Ardeşen yolunu buluyorum

şu karşıda dağın üstünde olan sisin içerisine gitmeyi planlıyorum. köprüden geçip dağa beri tırmanıcam

Fırtına deresi coşmuş

bayağı çıktım

bir köyün içerisinden geçerken yine tahta arabalarıyla oynayan çocukları gördüm. yine durdum ve muhabbete daldım. bir kaç da poz aldım tabi


diğer vadiye aştım.


işte sisin içerisindeyim



yağmurdan sonra güzel manzaralar oluyor bu karadenizde



buradan devam edip Ardeşen yolunu buluyorum
