Arkadaşım gerçekten müthiş enfes

bir gezi olmuş.Bunla beraber bu anlatımını bizle paylaştığın için çok teşekküre ediyoruz MT ailesi olarak.Gerçekten güzel paylaşım :rendeer:
Düşünüyormusun böyle başka geziler?Eğer yapacaksan bizlede paylaş.Gitmeden önce ve gittikten sonra :cat:
ARKADAŞLAR OKUYANLAR LÜTFEN BİR TEŞEKKÜR ETSİN BANA AZ GİBİ GELDİ TEŞEKKÜRLER!:cat:
Bu konuya 86 cevap yazıldı 3435 kere görüntülendi 03.06.2006 09:34:farao: çok ayıp bence bir teşekkürü az gören arkadaşlara ::cekic::
Arkadaşım onlar adına senden özür diliyorum kabul edersin umarım::utangac:

ale: