- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #1
Şöyle bir baktım ki hava güzel; ne yapayım, nereye gideyim; bir şelale varmıs; AĞARAN ŞELALESİ ; HER NEKAdar şelaleye kadar gidemediysem de; oraya kadar olan doğal güzellikleri sunayım sizlere 



Manet Elcik ilişkisi

Tarihi Kemer köprüleriyle baslıyoruz




Merdivenler sanki çay tarlasına iniyor





Gürül GÜrüL akıyor ...





Karadeniz'e yeşil gelmeye baslamıs

Otların arasından akan şu suyun tadına doyamadım doğrusu

Çay Alım yeri ...



Tabii ki bu yoldan gitmiyorum :wiinkk:

bir baska cay tarlası...

Yakışıklıya bakın hele


Bir Başka Tarihi Kemer Köprüsü...


Bir Çay alım yeri daha

tepedeki beyazlıga dikkat :bounce:


Vee şimdi olmadı işte dediğim yer... Artık tamamen toprak yol basladı; sanırım yaklasık 3 km sürüyor. 1 km kadarını gittim fakat; Sport Motor ile kesinlikle cekilmiyor; ki motorun ısınması da cabası; hararet 100 derece olduğu an stop ediyorum ve 15 dakika bekliyorum
Diğer calıstırdığımda 75 civarına düşmüs oluyor ve bu kadar yeter deyip geri dönüyorum. Kesinlikle bir tane de ucuz cross motor almalıyım ; motoru bırakacak güvenli bir yer olsaydı yaya devam edecektim ama risk alamadım 

üstteki fotoğraftaki yolun devamı işte burada ;


İzleyen herkesin gözlerine sağlık
Tekerimize tas değmesin inşallah 



Manet Elcik ilişkisi

Tarihi Kemer köprüleriyle baslıyoruz




Merdivenler sanki çay tarlasına iniyor





Gürül GÜrüL akıyor ...





Karadeniz'e yeşil gelmeye baslamıs

Otların arasından akan şu suyun tadına doyamadım doğrusu

Çay Alım yeri ...



Tabii ki bu yoldan gitmiyorum :wiinkk:

bir baska cay tarlası...

Yakışıklıya bakın hele


Bir Başka Tarihi Kemer Köprüsü...


Bir Çay alım yeri daha

tepedeki beyazlıga dikkat :bounce:


Vee şimdi olmadı işte dediğim yer... Artık tamamen toprak yol basladı; sanırım yaklasık 3 km sürüyor. 1 km kadarını gittim fakat; Sport Motor ile kesinlikle cekilmiyor; ki motorun ısınması da cabası; hararet 100 derece olduğu an stop ediyorum ve 15 dakika bekliyorum

üstteki fotoğraftaki yolun devamı işte burada ;


İzleyen herkesin gözlerine sağlık