Karadeniz'de ;Yeşil Doğa Gezisi ... Çako&CBRF

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Şöyle bir baktım ki hava güzel; ne yapayım, nereye gideyim; bir şelale varmıs; AĞARAN ŞELALESİ ; HER NEKAdar şelaleye kadar gidemediysem de; oraya kadar olan doğal güzellikleri sunayım sizlere :)







Manet Elcik ilişkisi :)



Tarihi Kemer köprüleriyle baslıyoruz :)









Merdivenler sanki çay tarlasına iniyor :)











Gürül GÜrüL akıyor ...











Karadeniz'e yeşil gelmeye baslamıs :)



Otların arasından akan şu suyun tadına doyamadım doğrusu :)



Çay Alım yeri ...







Tabii ki bu yoldan gitmiyorum :wiinkk:



bir baska cay tarlası...



Yakışıklıya bakın hele :p





Bir Başka Tarihi Kemer Köprüsü...





Bir Çay alım yeri daha



tepedeki beyazlıga dikkat :bounce:





Vee şimdi olmadı işte dediğim yer... Artık tamamen toprak yol basladı; sanırım yaklasık 3 km sürüyor. 1 km kadarını gittim fakat; Sport Motor ile kesinlikle cekilmiyor; ki motorun ısınması da cabası; hararet 100 derece olduğu an stop ediyorum ve 15 dakika bekliyorum :) Diğer calıstırdığımda 75 civarına düşmüs oluyor ve bu kadar yeter deyip geri dönüyorum. Kesinlikle bir tane de ucuz cross motor almalıyım ; motoru bırakacak güvenli bir yer olsaydı yaya devam edecektim ama risk alamadım :)



üstteki fotoğraftaki yolun devamı işte burada ;





İzleyen herkesin gözlerine sağlık :) Tekerimize tas değmesin inşallah :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
çako oralara bir cross lazım... çok güzel karadeniz.. gelecem bir gün... bekleyin beni...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Vay beaa Motorun lastikleri sahil yolundan başka bir yol gördü. Bunu kutlamak lazım:mrgreen:

Güzel gezmişsin tebrikler:cat:

Bu arada sen daga bayıra sarmazdın hayırdır:)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
gayet güzel yerler bayıldım açıkcası, birgün cbf 600s alıp gelicem:cat:
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Güzel gezi olmuş.Rize'yi yağmurlu bilirdik ama sık sık doğu karadeniz yöresinden arkadaşlar bireysel geziler yapıyorlar hava hep açık gibi sanki ,bursa'da güneşin yüzünü unuttuk bulutlar kabus gibi çöktü.Cbr enduro racing gibi toprak yoldaki resimde daha çıkmak istiyo sanki:)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Uyy uşağım, süper bir gezi ve mükemmel fotolar.. Tebrik ederim...:cat:

Motosikletini de kazasız belasız, güle güle kullanmanı dilerim..
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
adam doğal güzellik diye paso kendi motorunun resmini çekmiş bize gagalıyo:)
hadi yeni motorun hayırlı olsun diyelim bari
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Hahahhaaa... Çatladın di mi hasetinden? :queen:

Gezi-manzara tamam da.. O motor bu yollara olmamış ::lac::
Yarış pistinde kontra yaparken gorelim sizi Cako Bey!
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
gerçekten 10 numara gezi olmuş cakalaz
az kaldı 1 ay sonra aynı bu şekilde gezilere devam
motorumun da çizilen sağ yan granejı değişmiş aynalar sinyal lambası felan
geriye sadece egsoz kalmış
o da yurt dışından gelmesini bwekliyorlarmış
sanırım döndüğüm de o da tamam olacak
çok özledim ben de motorumu
görüşürüz bensiz fazla gezmeyin :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
sağolun canlarım. sürekli asfalt asfalt bunalttı; dağa tasa vurdum kendimi :)
zaten enduro düşünüyorum 3-4 gündür; satabilirim her an :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst