- Katılım
- 14 Tem 2014
- Mesajlar
- 130
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar sonunda motoruma kavuşacağım kaporayı verdik 15 eylülde gelecek.Merak ettiğim konu ise Motosiklet okulların açıldığı gün geliyor havalar çok bozmadan alabilmem iyi oldu rodajı bitirip kapalı otoparka sokacağım Kırıkkale Üniversitesinde okuyorum Ankara'dan Üniversiteye araçla gidip geliyorduk motosikleti alınca motosikletimle gideceğim rodaj konusunda sıkıntı olurmu yaklaşık 45-55 km falan olması lazım Ankara ve okulum arası havalar bozmadan rodajını temiz bir şekilde bitirmek istiyorum ne gibi tavsiyeleriniz var bu motosiklet tutkunu yeni arkadaşınıza kardeşinize 