Kapıdağ Moto Şenlikleri-07 Fotoları

Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
85
Kapıdağ Moto Şenlikleri-07 Fotoları
zaman aldı biliyoruz ama eldeki fotoları toplamak ve videoları derlemek zaman aldı.
fotoğraflar şenlik reesmi sitesinde yayında
(cektiği fotoları bizlerle paylaşan tüm katılımcılarımıza teşekkürler...aidikurt,altınel,
apex,bozzy,carvalho,cozinan,hulk,kannber,rider_33,soykan ve diğerleri cok teşekkürler)

http://moto.kapidag.com

işte bazıları
motob%20(42).jpg


motob%20(4).jpg


motob%20(8).jpg


motob%20(76).jpg


motob%20(78).jpg


motob%20(9).jpg


motob%20(13).jpg


motob%20(16).jpg


motob%20(23).jpg


motob%20(24).jpg


motob%20(33).jpg


motob%20(50).jpg


motob%20(57).jpg


motob%20(60).jpg


motob%20(62).jpg

devamı sitede

http://moto.kapidag.com
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
arkadaşım burda motorla ilgili hiç bi resim yok tabi kimse yorum yazmaz :farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimler nerede acepp yani motor forumunda moıtor resmi yok sa ve motor şenlikleri adında bir konu acıldığında motor resimlerini göremez isem nerede resimler derim ama eğer atlar 1 hp motorlar scoolar 8 hp touring lar 90 hp filan gibi bi bağlantı kurmak istediysen güsel bir yaklaşım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst