- Katılım
- 1 Kas 2007
- Mesajlar
- 1,294
Benim bir arkadaşım toner şirketinde çalışıyor...
Şirket ona kanuni windy s almış...
Motorla yanıma geldi, motor henüz 30 km. de. yesneni motor. Dedi ki yolda gelirken titreşimden kollarım uyuştu. Motor stop etti çok zor çalıştırdım. Elcik takozları yolda gelirken düştü.
Güya bu motoru itü de geliştirmişler. Şöyle motor bloğuna bir göz attım, silindir bloğunu sağlı sollu taşlamışlar hepsi bu. Hiçbir fark yok.
Müdür sana iyilik yapmakla yanlış yaptım. Kusura bakma... Canın ne istiyorsa onu al sen.
Şirket ona kanuni windy s almış...
Motorla yanıma geldi, motor henüz 30 km. de. yesneni motor. Dedi ki yolda gelirken titreşimden kollarım uyuştu. Motor stop etti çok zor çalıştırdım. Elcik takozları yolda gelirken düştü.
Güya bu motoru itü de geliştirmişler. Şöyle motor bloğuna bir göz attım, silindir bloğunu sağlı sollu taşlamışlar hepsi bu. Hiçbir fark yok.
Yoo ben yeni çinli scooterıma sattım 7 ayda 6000 km yol yaptım taş gibiydi hiçbirşey olmadı 1 milyarada kapı gibi sattım.Her kafadan bir ses çıkması demekki senin yaptığın gibi bişey.
Müdür sana iyilik yapmakla yanlış yaptım. Kusura bakma... Canın ne istiyorsa onu al sen.
Son düzenleme:

