Titreşim 0 emin misin?Bence o paraya kymco ck125pulsar al.Hem daha kaliteli hemde servisi yedek parçası bol.
katılıyorum, bahsedilen motosiklet kalitesini kanıtlamış bir markanın ürünü ve hakkında güzel yorumlar olan bir alet.
Titreşim 0 emin misin?Bence o paraya kymco ck125pulsar al.Hem daha kaliteli hemde servisi yedek parçası bol.
Saol kardeşim eyvallah.Bişey sorcam vites geçişleri nasıl?Titreşimi ne seviyede?Birde motor aksamı sorun çıkartıyormu mesela sübap ayarlarını9n sık sık bozulması gibi.
aslında fazla kale almayacaksın bu tarz şeyleri yazanları bidaha da yazmaz..
hayır anlamadığım zaten herkes biliyor hondanın ya da yamahanın kalitesini..5000 liramız oldu da gittik windy mi aldık arkadaş...milletin parsı olsa zaten sizin söylemenize gerek kalmadan herkes kaliteli bişiler alır..ya da şu ''üstüne 300-500 daha koy da ybr al''cılar var..arkadaşım zaten paramız olsa alacaz..300 daha olsa üstüne koyar alırız merak etme.....
alla alla...ya aslında bunlara ayrı bit topik açmak lazım...