Son düzenleme:
vaaay aynalardan bahsetmeyelimçok şık olmuş:cat:
arkadaslar ben 2 gün önce kanuni windy's 150 lik motor aldım.harika bi motor.vibrosyon 0 denecek kadar az.çok seri bi motor.biraz deneme sürüşü yaptım.50 km felan.motoru ilk 500-1000 km.lerde nasıl kullanmalıyım.kısacası motoru açarken nelere dikkat etmeliyim kısaca özetlerseniz sevinirim.simdiden tesekkürler.
Arkadaşlar yapmış olduğum Milas-Alanya- Milas (1220 km) gezisinin fotolarını , bi aksilik çıkmazsa yarın yayınlayacağım bilgilerinize:cherry::rendeer:
arkadaslar ben 2 gün önce kanuni windy's 150 lik motor aldım.harika bi motor.vibrosyon 0 denecek kadar az.çok seri bi motor.biraz deneme sürüşü yaptım.50 km felan.motoru ilk 500-1000 km.lerde nasıl kullanmalıyım.kısacası motoru açarken nelere dikkat etmeliyim kısaca özetlerseniz sevinirim.simdiden tesekkürler.
hayırlı olsun kardeş motorla ilgili bilgi aktarırsan zaman içinde seviniriz yakıt hız performans yönünden birde titreşim![]()
Arkadasım ben aldım titresim hic yok.ayrıca çok seri bi motor.euro 3 kullanmıslar.yakıt ortalama 3 litre 100 km de.bakalım 1000 km yi bi doldurayım ondan sonra hız denemelerine baslıcam.ayrıca bizim arkadasta da var aynı motor bircok yeni özellik eklemisler..ve yapısı da cok harika
hayırlı olsun kardeşim...