Kanuni Kanuni Windy S

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Buda benim windy s =)




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

aynı mesajdan tekrar alıntı yaptım kusura bakmayın:)
fotoğraflar hakkında yorumu yaptıktan sonra mutfakta çay içerken aklıma geldi: "adam ne güzel yapmış motorun arkasını vs...." diye düşünürken o da ne? ""arka sinyalleri nereye taktı bu adam?"" dedim içimden. şimdi tekrar baktım da aynaya da gerek yok! istikamet 2011 apache seçmeleri:farao::farao:
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
3
kuyrugu yeni taktığım için sinyalleri çıkarmak zorunda kaldım sinyaller takılacak ama aynalar zaten işime yaramıyodu =) pek aynaya bakma ihtiyacı duymuyorum oyüzden çıkardım aynaları =)
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
199
arkadaşlar merhaba. Ben birşey sormak istiyorum. Özellikle uzun zamandır windy s kullananlara. benim motor 2008 11.ay trafiğe çıkmış. şu anda 7bin kmde. durduğu yerde devrilmesinden dolayı olan depodaki 2 ufak göçük dışında bi kazası bişeyi yok. aküsü 1 aylık, yağ kaçırıyodu contaları değişti. biraz bakım masraf falan yaptım yani aldığımdan beri. aralık sonunda falan almıştım. şimdi soruma geliyorum :) fiyat olarak hangi aralıkta gider bu motor? bu aralar satmayı düşünüyorumda. krediyle honda 250R alıcam kısmetse :)) ama ne değerinden falza fiyat vermek, ne de değerinin altında satmak istemiyorum. bu yüzden fikrinizi alıym dedim
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
sıfır km windy s 125: 2366TL
sıfır km windy s 150: 2480TL
pazarlıkla ve peşin ödemeyle daha da uygun alınabiliyor. Bunları ve motorunun 3yıllık olduğunu düşünerek bir fiyat yazabilitsin. Kısacası 1400TL civarı verebilirsen şapkayı göğe at derim:bounce:
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
48
motorda bir kaç parça degişikligi yapacaktım gittim fiyatlarını ögrendim. 2 tel Jant(Ön 17 arka 18 )+Öne lastik=120 tl,Ramzey çift kafalıgı=140 Tl,Fren balatası,debriyaj balatası )en iyisinden)=15+25=40.TOPLAM=300 Tl olarak çıkardı. Böyle olunca az Tuzlu geldi Tel jantlardan ve kafalıktan vazgeçecem galiba.
Arkadaş yapmıştı tel jant filan özendik ama bayagı pahalıymış parçalar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
27
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar ben 2 gün önce kanuni windy's 150 lik motor aldım.harika bi motor.vibrosyon 0 denecek kadar az.çok seri bi motor.biraz deneme sürüşü yaptım.50 km felan.motoru ilk 500-1000 km.lerde nasıl kullanmalıyım.kısacası motoru açarken nelere dikkat etmeliyim kısaca özetlerseniz sevinirim.simdiden tesekkürler.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arkadaslar ben 2 gün önce kanuni windy's 150 lik motor aldım.harika bi motor.vibrosyon 0 denecek kadar az.çok seri bi motor.biraz deneme sürüşü yaptım.50 km felan.motoru ilk 500-1000 km.lerde nasıl kullanmalıyım.kısacası motoru açarken nelere dikkat etmeliyim kısaca özetlerseniz sevinirim.simdiden tesekkürler.

hayırlı olsun kardeş motorla ilgili bilgi aktarırsan zaman içinde seviniriz yakıt hız performans yönünden birde titreşim :D
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
aynasız motor nasıl kullanıyorsunuz anlamıyorum ya motorda ayna yoksa marşa basmam ben 1 km lik yokta 80 kere aynaya bakarım :cherry:
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Arkadaşlar yapmış olduğum Milas-Alanya- Milas (1220 km) gezisinin fotolarını , bi aksilik çıkmazsa yarın yayınlayacağım bilgilerinize:cherry::rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
arkadaslar ben 2 gün önce kanuni windy's 150 lik motor aldım.harika bi motor.vibrosyon 0 denecek kadar az.çok seri bi motor.biraz deneme sürüşü yaptım.50 km felan.motoru ilk 500-1000 km.lerde nasıl kullanmalıyım.kısacası motoru açarken nelere dikkat etmeliyim kısaca özetlerseniz sevinirim.simdiden tesekkürler.

Değerli arkadaşlar, bende inşallah Pazartesi almayı planladığım 150'lik Windy'me gecikmeli de olsa 1-2 saat içinde ulaşmış olacağım.

Rodajla ilgili tek bildiğim ilk bir-kaç yüz km çok önemli... Son derece düşük devirde ve sakin kullanılmalı. Ayrıca 500 km'ye kadar 6,000 devir geçilmemeli vs. Ve rodaj 1,000 km'lik bir süreç. Peki 500-1,000 arası için bir öneriniz var mı? Ya da deneyimlerinizle ilgili özellikle vurgulamak istediğiniz bir şey var mı?

Yanıtlarınız ve desteğiniz için şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Kullanma kılavuzunda yazanı uygula yeter.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------

Eğer kılavuzda birşey yazmıyorsa çok zorlamadan, yarım gazı geçirmeden, kesinlikle sürat denemesi falan yapmadan yumuşak kullan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
27
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kardeş motorla ilgili bilgi aktarırsan zaman içinde seviniriz yakıt hız performans yönünden birde titreşim :D

Arkadasım ben aldım titresim hic yok.ayrıca çok seri bi motor.euro 3 kullanmıslar.yakıt ortalama 3 litre 100 km de.bakalım 1000 km yi bi doldurayım ondan sonra hız denemelerine baslıcam.ayrıca bizim arkadasta da var aynı motor bircok yeni özellik eklemisler..ve yapısı da cok harika
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Arkadasım ben aldım titresim hic yok.ayrıca çok seri bi motor.euro 3 kullanmıslar.yakıt ortalama 3 litre 100 km de.bakalım 1000 km yi bi doldurayım ondan sonra hız denemelerine baslıcam.ayrıca bizim arkadasta da var aynı motor bircok yeni özellik eklemisler..ve yapısı da cok harika

hayırlı olsun kardeşim...
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
53
Buda benim windy s =)




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Çok güzel olmuş bende geçen böyle ypacaktım hatta arka korkuluk demirini söktüm plakayı tutan plastiği sökmemiştim.Görünüş itibariyle güzel ama arkaya binen yolcular açısından tutunacak yer kalmaması sıkıntı veriyo.Herkes belime sarılıyırdu bende tekrar taktım.Ama plastiği sökünce şık olmuş.Bende yapabilirim arkaya kimseyi bindirmemek şartıyla.Arkaya küçün sinyal takılabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst