- Katılım
- 28 Ağu 2010
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
motorum 2011 model 5aylık motor.7000dee tüm bakımları yapıldı..::sos::
1.sabah ilk çalıştırdıgımda biraz ısındırdıkdan sonra 1.vitese taktıgımda çattt diye bi ses geliyo.
r:
2.rampalarda genelde olmaz üzere,düz yoldada 1. ve 2. vitesde olmak şartıyla ani debriyaja basmamla birlikde çatt diye bi ses geliyo.
r:
arkadaşlar böyle iki tane sıkıntım war tecrübe ve deneyimlerinizle yardımcı olursanız sewinirim..şimdiden çook tşk ederim..
1.sabah ilk çalıştırdıgımda biraz ısındırdıkdan sonra 1.vitese taktıgımda çattt diye bi ses geliyo.
2.rampalarda genelde olmaz üzere,düz yoldada 1. ve 2. vitesde olmak şartıyla ani debriyaja basmamla birlikde çatt diye bi ses geliyo.
arkadaşlar böyle iki tane sıkıntım war tecrübe ve deneyimlerinizle yardımcı olursanız sewinirim..şimdiden çook tşk ederim..