Kanuni Vs Kymco

Katılım
3 May 2009
Mesajlar
6
Kanuni Bs 100 ile Kymco 125i kıyaslarsak avantajları nelerdir.
herbiri için:
1km kaç litre yakar
kolay satılırmı ikinci el piyasası nasıl
yedek parçası kolay bulunumu servisağı nasıl parçası ucuzmu
fiyatları biliyorum.yardımlarınız için şimdiden teşkkürler para kolay kazanılmıyor.yorumlarınıza ihtiyacım var
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ikisi arasında bariz bi fiyat farkı var
bs 100 vergiden muaf 100 cc olduğu için

kymco biraz ağır basar tabi

ama 100 lük bs 100 de farklı yönleriyle alınabilir(mondial ve kuba motorda aynısı daha ucuz bs 100 ün)
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
6
Valla Kanuni bs100 alırsam sıfır alacam 1600.yerli diyorlar.ama parçası ucuzmu çok yakarmı ve satacak olsam eli,mde patlarmı korkusu var.aynı korku kymco içinde var
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
kymco çok güzel motor ona lafım yok ama
benim gönlüm küçük, hafif, senelik 75 lira vergiden muaf hızı şehirlerarası yol için yeterli (hatta 2 kişi olursan hayatta radara düşmessin bs 100 le:) ) az yakan ve parçası diğer klasik 125 liklerle aynı olduğu için çok ucuz ve çok fazla olan bs 100 den yana satarken de pek zarar etmezsin 1600 e alırsan

ama bence mondial veya kuba al bs 100 ü mondial de peşin fiyatına 12 taksit kampanyası var

cg-100scr-03b.jpg


hatta kuba da alma direk mondial al gelmişse stoklara 12 taksit yapıyorr mondial
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yani arkadaşım sanırım sen kanuniyi yerli sanıyorsun. hepsi aynı çin motosiklet fabrikasının aynı ürünleri. üzerindeki markalar farklı sadece. o yüzden modele karar verdiysen hangisi hesaplı ise onu al derim. ama kişisel fikrim masrafsız bir ybr125,cg125,cgl125 i alabilirsin aynı paraya..
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
yani arkadaşım sanırım sen kanuniyi yerli sanıyorsun. hepsi aynı çin motosiklet fabrikasının aynı ürünleri. üzerindeki markalar farklı sadece. o yüzden modele karar verdiysen hangisi hesaplı ise onu al derim. ama kişisel fikrim masrafsız bir ybr125,cg125,cgl125 i alabilirsin aynı paraya..

evet 2.el de alabilir temizinden bunun yerine
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
6
O fiyata masrafsız Ybr125 bulabilirsem tabi alırım.:queen:

Bana bayide dediler yerli diye.bende inandım.:salut: ama Kymco çin değil değilmi taiwan.öyle dediler.ben bir tane 2. el buldumda kymco.

osmaniyeli kardeş sağolasın verdiğin bilgiler için.ama mondial için hep kötü şeyler söylüyorlar.bende çok anlamadığım için hep şehir efsanelerine inanmak durumundayım:salut:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
O fiyata masrafsız Ybr125 bulabilirsem tabi alırım.:queen:

Bana bayide dediler yerli diye.bende inandım.:salut: ama Kymco çin değil değilmi taiwan.öyle dediler.ben bir tane 2. el buldumda kymco.

osmaniyeli kardeş sağolasın verdiğin bilgiler için.ama mondial için hep kötü şeyler söylüyorlar.bende çok anlamadığım için hep şehir efsanelerine inanmak durumundayım:salut:

bu 100 lüklerin hepsi aynı çin malı mondial i kanuni si yok. iyi olsun diyosan kymco al yada ybr cbf türü paran yeterse

ama 2 sene 25binkm kullansan mondial bs 100ü maksimum sana açacağı masraf 300 lira olur 2 senede açmayadabilir bu masrafı hem garantiye de girer bazı parçaları
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
sen kanuniyle kymcoyumu kıyaslıyosun yardım istiyosun:) 1 kymco 3 kanuni eskitir. parçası daha pahalı ama allah kaza bela vermesse değiştirmiyosunki. yağ buji filtre vs hariç. tamirciyle kanki olmak istemiyosan kymco al.
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Arkadaşım kymco 125 derken ck 125 den bahsediyorsun heralde...Bence kymco önde gelir.sadece kanuni değil kymco nunda bazı modelleri çinde üretiliyor ama kymco kalitesiyle üretiliyor.Kanuni olsun küba olsun yada çin başka markalar olsun bunların hepsi aynı...İllaki çin asıllı motor alacaksan bence en ucuzunu al.Çin motorlarının belli bi standardı olmadığı için bazısı sorunsuz çıkarken bazısı insanı intahar noktasına getirebiliyor.Buda çeşitli modellerde kullanıcılar arasında mondiali geç kanuni al kanuniyi geç kuba al gibi yorumlara sebep oluyor ama bunların hepsi aynı motor sadece depodaki marka yazıları farklı.Kymco yu ön sıraya al ama illaki çin alacaksan en ucuzunu al derim ve 100cc yerine çinde olsa 125 lik düşün derim...
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
6
Bir tane Kymco var bir tane ck125 5000km 1.400TL. işte servisi nasıldır,parçası pahallımıdır?ikinci elde alıcısını bulmak zor olurmu?bu motor Taiwan malıymış.ama işte bu sorular var kafamda çok fazla.zaten yarın veya salı günü alacağım bir tane hemen.o yüzden acil yardımlarınızı brekliyorum çok karasızım:pr:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
sen hangi ildesin her yerde deişir servis olayı istnbulda problem yok mesela.parçasıda mevcut çünkü kalite markalarda parça problemi olmaz.ama pahalımı dersen çin motorlarınkinden pahalı tabikide doğal olarak. ama bmw ninkinden ucuz:) satacaan zamanda rahat edersin. çin malını satarken ya konu komşuya kakalıcan yada allaha kalır satılması.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Bir tane Kymco var bir tane ck125 5000km 1.400TL. işte servisi nasıldır,parçası pahallımıdır?ikinci elde alıcısını bulmak zor olurmu?bu motor Taiwan malıymış.ama işte bu sorular var kafamda çok fazla.zaten yarın veya salı günü alacağım bir tane hemen.o yüzden acil yardımlarınızı brekliyorum çok karasızım:pr:

şimdi 1400 e motoru almak sorun değil de 250-300 devir işlemi tutacak 1700 lira ya yaklaşır sonra motor kazalı veya arızalı çıkabilir. senede 1000 lira benzin yakarsın 10bin km gezersen 70 lira vergi
esiki cezası filan varmı ona da baktır motoru alırken eğer motor 2006-2007 ise boşver 2008-2009 ise iyice araştır al

yada hiç uğraşma 2400 e kymco al sıfır veya 2008 ybr al veya 1600 e 12 taksit mondial bs 100 al iyi düşün karar ver ötv indirimi bitmesine 48 gün kalmış

ne alırsan al hayırlısı olsun:cat:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Valla senelik 70küsür liradan kurtarıcam diye birde biraz daha ucuz diye gidip çin işi alma ben dün yakından inceledim kymco ck pulsar125'i çok kaliteli duruyor konuştuğum kişiler titreşiminin rahatsız edici boyutta olmadığını söylemişti şimdi 2 motoru karşılaştır şu yukarıdaki fotoğrafa bir bakın sanki altınızda mezardan çıkma bir motor gibi heran dağılacakmış gibi duruyor az daha ekleyip kymco alın hem motor daha uzun dayanır hem 2.el de daha piyasası var.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Valla senelik 70küsür liradan kurtarıcam diye birde biraz daha ucuz diye gidip çin işi alma ben dün yakından inceledim kymco ck pulsar125'i çok kaliteli duruyor konuştuğum kişiler titreşiminin rahatsız edici boyutta olmadığını söylemişti şimdi 2 motoru karşılaştır şu yukarıdaki fotoğrafa bir bakın sanki altınızda mezardan çıkma bir motor gibi heran dağılacakmış gibi duruyor az daha ekleyip kymco alın hem motor daha uzun dayanır hem 2.el de daha piyasası var.

doğru söylüyorsun ama kymco ck 2500 öteki 1600 farklı sınıftalar
hem vergi deyip geçme 5 sene lik vergi ödemezsen 5 senede 500 lira yapar az para mı
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
6
sen hangi ildesin her yerde deişir servis olayı istnbulda problem yok mesela.parçasıda mevcut çünkü kalite markalarda parça problemi olmaz.ama pahalımı dersen çin motorlarınkinden pahalı tabikide doğal olarak. ama bmw ninkinden ucuz:) satacaan zamanda rahat edersin. çin malını satarken ya konu komşuya kakalıcan yada allaha kalır satılması.

Adanadayım.burada servisi varmı yokmu bulamadım internette.:cyclopsan

şimdi 1400 e motoru almak sorun değil de 250-300 devir işlemi tutacak 1700 lira ya yaklaşır sonra motor kazalı veya arızalı çıkabilir. senede 1000 lira benzin yakarsın 10bin km gezersen 70 lira vergi
esiki cezası filan varmı ona da baktır motoru alırken eğer motor 2006-2007 ise boşver 2008-2009 ise iyice araştır al

yada hiç uğraşma 2400 e kymco al sıfır veya 2008 ybr al veya 1600 e 12 taksit mondial bs 100 al iyi düşün karar ver ötv indirimi bitmesine 48 gün kalmış

ne alırsan al hayırlısı olsun:cat:

ya 2007 yada 2008 model bu kymco..1 ltreye kaç km yakarki Kymco onuda bilmiyorum. 40-45km götürür 1litreyle dediler bana.devrini biraz idare edeceklermiş.elin bollaşınca yaparsın dediler.muayene falan her şey temiz dediler cezası falan yokmuş.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Adanadayım.burada servisi varmı yokmu bulamadım internette.:cyclopsan



ya 2007 yada 2008 model bu kymco..1 ltreye kaç km yakarki Kymco onuda bilmiyorum. 40-45km götürür 1litreyle dediler bana.devrini biraz idare edeceklermiş.elin bollaşınca yaparsın dediler.muayene falan her şey temiz dediler cezası falan yokmuş.

tamam ozaman moto temizse o kymco yu al iyi pazarlık yap 1200 den başla 1300 e anlaş hatta 1200 e alabilirsin sıkı pazarlık yaparsan

kymco çok az yakar 1 litre ile 35-40 rahat görürsün
adana da sıfır satan yok sanırım kymconun
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
doğru söylüyorsun ama kymco ck 2500 öteki 1600 farklı sınıftalar
hem vergi deyip geçme 5 sene lik vergi ödemezsen 5 senede 500 lira yapar az para mı

Vallahi birkaç yerde ucuza bulabilirsin;
http://www.sahibinden.com/ersoy_motorsikletten_kymco_indirimi-49WQQaXQQ12441348WQQpXQQdisplayitem

Ha birde vergi diyorsunda senelik vergi:76.00 TL *5 =380 lira yapar bence büyütülecek birşey yok zaten o motoru alıcakta 5 sene kullanabilecekmi 2 sene sonra haydi çöpe yada500-600 liraya satar büyük motora geçer.:)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Vallahi birkaç yerde ucuza bulabilirsin;
http://www.sahibinden.com/ersoy_motorsikletten_kymco_indirimi-49WQQaXQQ12441348WQQpXQQdisplayitem

Ha birde vergi diyorsunda senelik vergi:76.00 TL *5 =380 lira yapar bence büyütülecek birşey yok zaten o motoru alıcakta 5 sene kullanabilecekmi 2 sene sonra haydi çöpe yada500-600 liraya satar büyük motora geçer.:)

yaw sen bana muhalefet olarak mı doğdun be kardeşim:queen: ne yazsam böyle yapıyon sen motorunu al ben sana biliyorum yapacağımı osmaniye den kalkıp gelirim kafamı bozma bak sen motor aldığında hee:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst