- Katılım
- 14 Eki 2008
- Mesajlar
- 2
bende tıgır s alamayyı dusunuyorum ama bı yorum dıyerını kesınlıkle tutmuyoo kesınlıkle alma yanlısıydım kııı sureklı fıkrım deısıyor farklı yorumlarla göruslerımızı yenıledığınız ıcın tesekurler !
Herkesler şikayetci bu TİGER modelinden ! BuLasma arkadaşım !