- Katılım
- 1 Kas 2009
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #1
Almayı düşünüyorm..
Artıları ve Eksileriyle birlikte yazarsanız
gerçekden çok mutlu olurum
bindim, denedim, biraz zorladığımda titremeye başlıyor motor
fazla motor tecrübem yok ve ilk motorum olucak
kullanmayı biliyorm, ama alım satım işleri bana göre değil
motor verin süreyim cinsinden takıldım hep
yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum..
Artıları ve Eksileriyle birlikte yazarsanız
gerçekden çok mutlu olurum
bindim, denedim, biraz zorladığımda titremeye başlıyor motor
fazla motor tecrübem yok ve ilk motorum olucak
kullanmayı biliyorm, ama alım satım işleri bana göre değil
motor verin süreyim cinsinden takıldım hep
yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum..