Kanuni Seyhan 250cc ( Kullananlar, Arayanlar Yardımınıza ihtiyacım var )

Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
19
Almayı düşünüyorm..
Artıları ve Eksileriyle birlikte yazarsanız
gerçekden çok mutlu olurum
bindim, denedim, biraz zorladığımda titremeye başlıyor motor
fazla motor tecrübem yok ve ilk motorum olucak
kullanmayı biliyorm, ama alım satım işleri bana göre değil
motor verin süreyim cinsinden takıldım hep
yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum..​
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
19
arkadaslar biraz yardımcı olun motoru alıcam fakat sonra yolda kitlenmesini istemiyorm.. kanuni yetkili servislerine sordum o motorları suzuki üretti diyorlar, motor güzel ve temiz kullananlar bilenler varsa lütfen yardım edin :(
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
65
bende merak ettim

kardeşim bende yarın seyhan 250cc alacagım ben deneyip görecem ama kesin alırım kararlıyım temiz bir motora denk geldim gibi en azından satıcısıyla konustum guvendım bakalım görelim iyi ise alacam oldukca uygun fiyata buldum 2005 model.bır kacgun kullanayım yorum yazarım ben tekrar.diğer kullanan arkadaşlar yorum yazarsa sevınırım bende
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst