- Katılım
- 26 Mar 2011
- Mesajlar
- 76
aynen katılıyorum arkadaslar suan sadece hesapcı oglu opetten alıyorum önce shellden alıyodum simdi opet 2kişi işden eve evden işe 220kmyapıyorum çok yavas kullanıyorum 70i geçmiyorum arada bazen yapıyorum seri kullanıyorum ozaman yakıt yükseliyor bu egzoz insallah daha iyisini yollarlarda kurtulurum gerçi daha müracat etmedim ama yinede çok memnunum motorumdan agzozu cırlasada