Kanuni Kanuni - Ronny

Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
aynen katılıyorum arkadaslar suan sadece hesapcı oglu opetten alıyorum önce shellden alıyodum simdi opet 2kişi işden eve evden işe 220kmyapıyorum çok yavas kullanıyorum 70i geçmiyorum arada bazen yapıyorum seri kullanıyorum ozaman yakıt yükseliyor bu egzoz insallah daha iyisini yollarlarda kurtulurum gerçi daha müracat etmedim ama yinede çok memnunum motorumdan agzozu cırlasada
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Slm arkadaşlar yaptıgım hız denemesi ile 85 i geçemedim,daha açılmasını bekliyecekmiyim önerileriniz neler?Ayrıca dedigin gibi exploerer şu eğzozları bir yaptıralımda tüm arkadaşlar buluşalım
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
45
Slm arkadaşlar yaptıgım hız denemesi ile 85 i geçemedim,daha açılmasını bekliyecekmiyim önerileriniz neler?Ayrıca dedigin gibi exploerer şu eğzozları bir yaptıralımda tüm arkadaşlar buluşalım

Bunların hız göstergelerinde sorun var.. 85 gösterirken yaklaşık olarak 110 ile gitmekdesin.. Daha fazla zorlama motorunu..
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Slm arkadaşlar yaptıgım hız denemesi ile 85 i geçemedim,daha açılmasını bekliyecekmiyim önerileriniz neler?Ayrıca dedigin gibi exploerer şu eğzozları bir yaptıralımda tüm arkadaşlar buluşalım

Kac km desin? Ve motoru aldigindan beri ilk 500 km de kacta kullandin? Ben 30-40-50 km lerde kullanmistim.Su an cok rahat 100 km ye geliyor.Hatta daha onceki mesajlarda yazmistim bir ara kisa sureligine ibreyi sonda gordum.SinanATASOY un dedigi gibi gosterge eksik gosteriyor.Hizin daha yuksek.
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Evet bencede hız göstergelerinde sorun var motorların yaklaşık 15-20 km eksik gösteriyor ayrıca ilk 500 de bende 40-50-60 civarı bastımm işte en son dün bastım 85-90 gördüm acaba hani egzoz sorunlu ya ondan mı diyorumda sizin yorumlarada baktım egzozdan olmadıgını normal oldugunu anladım.Peki radarın oldugu yerde napıcaz peki ???

---------- Post added at 13:48 ---------- Previous post was at 13:46 ----------

Ayrıca motorum şuan 689 kmde
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
En guzeli hiz testi yaptirmak.Ama Antalyada neresi yapar bilmiyorum.Belki tanidigin birinin arabasiyla uygun bir yerde yanyana giderekte olculebilir.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
selam arkadaşlar epey bi süre oldu forumdan uzak kalmıstım .. şimdi böyle bi göz gezdirdimde genelde egsozlarda sıkıntı yasamışsınız inşallah düzelir .. benim ronny de 1722 km oldu henüz bi sorunla karşılaşmadım ..umarım böyle devam eder....
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Aslında arkadaşlar gprs olan bir arkadaş tam olarak ölçsede forumdaki herkesi bilgilendirse hiç fena olmaz.Bu arada 10 gün oldu egzozu halen bekliyorum.Ses beni iyice rahatsız etmeye başladı

---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:33 ----------

Bu arada motora cilalı temizleme sütü aldım.Kavucuk yerlerine ve lastiklerin yan taraflarına sürüyorum.Ayak basılan yere bile uyguluyorum ilk günki gibi oluyor.İsteyenler eski sanayi nerseden 4 tlye alabilir.Diğer yerlerde sormuştum 10-12 tl fiyat verdiler.Motorunu sürekli temiz görmek isteyenler için :))
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
dostum ölece bekleme tayfun motora tekrar git ve kuralkan.net e gir formlar var doldur hemen 1 hafta içinde geliyor çünkü sistem yavas çalısıyor başvuruyu yapamıyor tayfun motor aklında olsun yanındayken girsinler basvuruyu ozaman hemen gelir egzozun
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
99
Slam arkadaşlar.Bende kanuni marka düşünüyordum.Ronny ve Merlin arasında kaldım ve merlin aldım.Ronny de servistede şikayetlere tanık oldum,sadece eksoz problemi yaşanıyormuş.Kazasız belasız sürüşler,huzurlu günler dilerim.İş ve çocuklar dolayısı ile uzun süre giremedim,ara ara yazmaya çalışırım.Cümleten saygılarla.
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Slam arkadaşlar.Bende kanuni marka düşünüyordum.Ronny ve Merlin arasında kaldım ve merlin aldım.Ronny de servistede şikayetlere tanık oldum,sadece eksoz problemi yaşanıyormuş.Kazasız belasız sürüşler,huzurlu günler dilerim.İş ve çocuklar dolayısı ile uzun süre giremedim,ara ara yazmaya çalışırım.Cümleten saygılarla.

Hayirli olsun.Bende ilk once Merlin i dusunmustum.Ama aldigim donemde ellerinde olmadigi icin Ronny almistim.Su an sukur buyuk bir sorunum yok, memnunum. @madphantom egzoz konusunu Atilla nin dedigi gibi Tayfun Motora gidip biraz sıkıştırman lazim.Saygılar bizden Neoncu.
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Arkadaşlar zaten başvuru ben ordayken yapıldı.Hatta aradan 1 hafta geçtiginde bu sefer fabrikaya telefon açtım.Yedek parçanız garanti dahilinde onaylanmış,gönderilecekler arasında yer alıyor dedi.Yedek parçalar en geç 20 gün içinde serviste oluyormuş bende sanırım 13.de başvuru yaptırdım.Bekliyoruz artık büyük ihtimal bu hafta içi gelicek.Bu arada yeni motor alan arkadaşlarıma hayırlı ve uğurlu olsun.Kazasız belasız günler diliyorum.
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Arkadaşlar zaten başvuru ben ordayken yapıldı.Hatta aradan 1 hafta geçtiginde bu sefer fabrikaya telefon açtım.Yedek parçanız garanti dahilinde onaylanmış,gönderilecekler arasında yer alıyor dedi.Yedek parçalar en geç 20 gün içinde serviste oluyormuş bende sanırım 13.de başvuru yaptırdım.Bekliyoruz artık büyük ihtimal bu hafta içi gelicek.Bu arada yeni motor alan arkadaşlarıma hayırlı ve uğurlu olsun.Kazasız belasız günler diliyorum.

o zaman sorun yok.bu hafta cozulur insallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst