Kanuni Kanuni - Ronny

Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
7
pek bilgim yok ama şamandıradan olabilir..
Ön frenin pek tutmaması da diskin yeni olmasından kaynaklanıyor sanırsam kullandıkça daha sıkı tutmaya başlayacaktır..

evet şimdi frenler biraz daha iyi olmaya başladı,km yaptıkça motor kendini buluyor gibi.20 liralık benzin almıştım 130 km oldu,bi 50 km daha gider gibi.ilerde daha uzun gider inş.
 
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
1
Kanuni ronny 2011 model.. Burak ağ

kanuni ronny kullanıcısıyım 1 hafta olu alalı cok memmunum yakıt tüketimi harika 5 liralık benzinle tarabyadan sarıyer merkeze gidip geliyorum 3 kere yol tutusu mükemmel çok seri ve hızlı virajlara mükemmel giriyor..ve cok güzel yatıyor... Ben dominos pizzada çalısıyorum motorcuyum honda activa kullanıyorum ama kanunii gerçekten ona göre cok güzel kullandıkca zevk alıyorum herkese tavsiye ediyorum ihtiyacı olanlar içinn ekonamk ve güzel motor
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Dün motora bakmaya gittim ancak kalmamıştı ellerinde. Umarım haftaya gelirse motor tekrar bakmaya gideceğim.

Kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum..
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
arkadaşlar bende 2 gun önce bı ronny aldım , siyah renk gayet güzel .. motor beklediğimden fazlası seri ve atik, uzun kısa farlar gayet yeterli, frenler biraz zayıf fakat balatalar disk kampana yenı diye sanırım :D tipini falan çok yakısıklı yapmışlar o da ayrı bi hava katmış. almayı düşünen arkadaşlar olursa nette farklı fotoğraflar yok .. motorun fotolarını çekıp siteye koyabılırım ..iyi sürüşler ..
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Bende bugün gittim almaya ancak ellerinde yine yoktu.Daha doğrusu gelir gelmez satmışlar. Gerçeğini görmedim ama sipariş verdim haftaya gelecek..
ronnytechno arkadaş hayırlı olsun motorun eğer bir kaç foto çekebilirsen çok iyi olur..
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
arkadaslar başka alan varsa motor hakkında bilgi verirseler sevinirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

bobora arkadasım bende bugün aldım motoru fakat plaka olmadıgı için teslim almadım nşallah biner binmez yorum yaparım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:25 ----------

ben gümüş rengini aldım antalya çok sıcak kırmızı burda cabul solar gümüşüde çok güzel çarsamba çıkıcak plakam ama motorun görüntü mükemmel bu paraya bole motor alamazsın 2el alırsın oda sansına iyi çıkarsa bu 2yıl garantili fiyatı artmadan kaçırmayın alın
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
arkadaslar başka alan varsa motor hakkında bilgi verirseler sevinirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

bobora arkadasım bende bugün aldım motoru fakat plaka olmadıgı için teslim almadım nşallah biner binmez yorum yaparım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:25 ----------

ben gümüş rengini aldım antalya çok sıcak kırmızı burda cabul solar gümüşüde çok güzel çarsamba çıkıcak plakam ama motorun görüntü mükemmel bu paraya bole motor alamazsın 2el alırsın oda sansına iyi çıkarsa bu 2yıl garantili fiyatı artmadan kaçırmayın alın

Hayırlı olsun motorun. Kazasız belasız gezmen dileğiyle.. :cat:
Ronny alanların sayısı git gide artıyor umarım motorda şekli kadar güzel çıkar.
Renk konusunda benim tereddütlerim vardı ancak ben kırmızı-siyah olanı seçtim hem hoş geldi hem de trafikte biraz daha fark edileyim diye.
Merakla bekliyorum..
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
arkadasım bu motorun fiyatı böle kalmaz çok araştırdım bakdım bu fiyata bundan iyisi yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:39 ----------

kanuni fabrikası türkiyede garanti olayı güzel arzalı parçayı hemen değiştiriyolar arkadasımda var vitesli kanuni çok memnun bana çok dediler 2el japon al dedilerde almadım bu motoru çok sevdim insallah dediğin gibi güle güle binerim
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
bıtane foto linki koydum . siyahıda gayet şık duruyo . bence siyahı çok güzel farklı açılardan çekılmiş fotoları elımde mevcut istersen onlarıda link atıp görmenı sağlıyabılırım çunkı ben arastırırken bu konuda mağdur kaldım hiç foto yoktu.. motorun çekıişi çok güzel göruntusune zaten diyecek bişey yok . 2100 lira nakıt aldım ben motoru 250 lirada plaka ruhsat falan masrafları tuttu toplam maliyeti bana 2350 liraya geldı. muhakak bı honda nın bı yamahanın suzukının yerını tutmaz ama bu fiyata alınabılcek güzel bı motor . 24 liraya deposu doluyo ben 112 km gezdim hala depoda yarıya yakın benzin var yakıt konusunda çok cimri ronny:) ben ronimi sevdim inşallah kazasız belazıs kullanırım :=)
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
ronnytechno arkadasım haklısın yamaha yada hondanın yerini tutmaz 2100tlyede ancak 2elini alabiliriz bende dün aldım daha bimek nasıp olmadı banada 2350tlye maal oldu motor mazada plaka çıkınca alıcam bide oyüzden cezayemiyelim bu arada kazasız belasız gülegüle bin arkadasım
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
ronnytechno eğer zahmet olmazsa diğer fotolarınıda koyarsan iyi olur. Canlısını görmedim malesef..
Motora gelince fiyatı ciddi anlamda uygun ve görüntüsü çok hoş. Kalite olarak çok bir şey beklemesem de zırt pırt arıza verecek bir motor gibi gelmiyor bana. Kanuni iyi işler yapıyor diğer çinlililere oranla.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
benim aldığım yerde metalik gri ve siyah vardı .siyahı benım daha çok hoşuma gitti . kırmızısıda hoş ama sadece resmını gördüm . bayide kırmızı yoktu . o yuzden siyahı sectim:D
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
benim aldığım yerde metalik gri ve siyah vardı .siyahı benım daha çok hoşuma gitti . kırmızısıda hoş ama sadece resmını gördüm . bayide kırmızı yoktu . o yuzden siyahı sectim:D

Benim gittiğim bayide hiç biri olmadığı için bende karanbole seçtim gibi hadi hayırlısı :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
ronnytechno arkadasım tekrardan hayırlı olsun yakıt tam olarak bakabildin mi depoyu fulleyince ne gittin yazarsan sevinirim
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Ben ilk aldığım gün depoyu doldurdum 6 litre alıyo deposu. şu an 112 km de motor ve hala depoda yakıt var ..
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Ronnycilerden ses yok :)
Aynı zamanda benim ronnyden de ses yok hala bekliyorum gelmesini :farao: gerçi hava yağmurlu bu aralar çokta aceleye gerek yok..

Paylaşımlarınızı bekliyorum tecrübeleriniz hakkında..
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
bobora arkadasım benim plaka çıkdı 3 gündür kullanıyorum suan 110km oldu yarım depoya yakın yakıtım var ben işden eve evden işe kullanıyorum iki kişi biniyoruz motor çok güzel yanlız ıslak zeminde arkadaki kişiyi çamura buluyor bunun dısında sorun yok yakıt muhtemelen birazdaha düşer
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst