meraba,
bende kanuni rokko 150 vardı ama sattım.malesef bazı sorunlaru çıkabiliyor.Örneğin ön taraftan gelen bir ses var.Özellikle yavaş giderken gevçemiş vida sesi gibi bir ses.Servis sürekli bu sorunla karşılaştıklarını ve düzeltselerde tekrar meydana geldiğini söyledi.Ama bunun yanında motor güzel gidiyor.Ben maltepe-maslak yapıyordum ve 110 km hıza çıkıyor.Gayette güzel gidiyor.Görüntüsü de mondealden daha güzel.heryerde servisi olması da artı bir şeydir.