Kanuni ROKKO 150 mi Mondial 150HS mi? yardımınızı bekliyorum

Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
3
Arkadaslar ben Yeni Motor alıcam ama kararsız kaldım Kanuni ROKKO 150 Ve Mondial 150HS arasında. Lütfen yardım ederseniz sevinirim.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
15
bence rokko 150 daha güsel bence görünüş olarak çok daah iyi ön far tasarımı süper bence

hs nin tek avantazı devir göstergesi olması rokko da yok
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
95
meraba,

bende kanuni rokko 150 vardı ama sattım.malesef bazı sorunlaru çıkabiliyor.Örneğin ön taraftan gelen bir ses var.Özellikle yavaş giderken gevçemiş vida sesi gibi bir ses.Servis sürekli bu sorunla karşılaştıklarını ve düzeltselerde tekrar meydana geldiğini söyledi.Ama bunun yanında motor güzel gidiyor.Ben maltepe-maslak yapıyordum ve 110 km hıza çıkıyor.Gayette güzel gidiyor.Görüntüsü de mondealden daha güzel.heryerde servisi olması da artı bir şeydir.
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
rokko da alsan hs'de alsan mal aynı geldigi yer ayni kalite aynı!
Benim gözüme Rokko daha güzel geliyor çogunlukta öyle diyor.Rokko al gitsin...
 
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
3
saolasın arkadaşım. tercihim büyük bi ihtimal rokko dan yana olucak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst