Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
2
<<<selam arkadaşlar ben yaklaşık 2 senedir <kanuni racer 200<< kullanıyorum bundan bir ay önce bi minübüse çarparak kaza yaptım ben fazla hasar görmedim ama motorun büyün grenajları far ve km saati kazadan hasar gördü bende kırılan dökülen neyi varsa attım çöpe:) ben istanbul pendikte oturuyorum komple granajlar ı nerden temin edebilirim ne kadara malolur bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar teşekkürler<<<<
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle hoşgeldin arkadaşım.

https://www.kuralkan.net

Sayfasına üye ol ve istediğin parçayı fiyatlarını kontrol ederek sipariş et.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
abicim o motor kazalı olmuş olsa grenajın başka yerlerindede hasar olur onlar hoşuna gitmmemiş kapamıştır bence çünkü başka yerinde bişe yok
1000 lira verilir 700 de borcu ödenir alınır o makina ben size söliyim tanımıyorum ama bakmak lazım maki naya bi iice incelemek lazım

aynen bende sana katılıyorum
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
elimde motor olmamış olsun ben o motoru anı dediğim fiyata alırım taş çatlasın 100 200 fazla veririm ama motorum olmamışi olsun kanuni almm:D
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
68
slm arkadaşlar nasılsınız.?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 AM ----------

yokmu ya bana göre bi racer uygun _??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:31 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 AM ----------

ply seninle bi laflayamadık ben ne zaman gelsem sen yatmış oluyosun
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
slm arkadaşlar nasılsınız.?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 AM ----------

yokmu ya bana göre bi racer uygun _??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:31 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 AM ----------

ply seninle bi laflayamadık ben ne zaman gelsem sen yatmış oluyosun

kotu sanssızlık sana racer buldum bak onu konusuyoruz kac gundur ...
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170


günaydın motorcular,kendi motorumu satıp bu motordan aldım:mrgreen: şaka yaptım hemen niye
inanıyonuzki:),gecen sene karamanda okurken çekilmiştim bugün resim arşivlerini karısıtırırken buldum,silifkeli bi arkadasımındı bu kasnakla çift 50 cclik motoru birleştirmiş 120 yaptığını söylüyodu yalanmı doğrumu orasını bilemem ama güzel motor=)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147


günaydın motorcular,kendi motorumu satıp bu motordan aldım:mrgreen: şaka yaptım hemen niye
inanıyonuzki:),gecen sene karamanda okurken çekilmiştim bugün resim arşivlerini karısıtırırken buldum,silifkeli bi arkadasımındı bu kasnakla çift 50 cclik motoru birleştirmiş 120 yaptığını söylüyodu yalanmı doğrumu orasını bilemem ama güzel motor=)

ewt çift kafa amotor =)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
abi bu motorların bazıları cidden guzel kacıor bızım arkadaslda super 52 varcok eskı bır motor ozel yapım cift kafa motorun orjınalı tas catlasa 50 bılemedın 60 yapar cocukdakı motor 140 yapıyor =)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:46 AM ----------



bunlarda benım arşivden =)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar herkze selamlar bacagımı alcıdan kurtardım paytak paytak yuruyorum 2hafta daha motor yok bugun motoru gordum servısten cıktı aklımda hep kalan sag granajı ufak kırıklar olmasıydı ama babam suprız yapmıs onu degıstırmıs ama ılgıımı ceken ve hosuma gıden olay yenı takılan parcada 200yazmıyo cok hosuma gıttı :D bu ara osman gecen yazdım msnden gormedım bana o 200lerı nası soktugunu hemen sole kavga cıkarıtrım hacı :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
var yardımcı olalım
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar sonunda motorumun amelıyatını bitirmiş bulunuyorum,
son olarak furş takımı (dieksiyon bılya takımı) kaldı,
onuda bu hafta içi hallederım.

bunlar değişecek parçaların alınmış olanları

işleme başlıyoruz,


önce üset kapak ayrılıyor,
güzel bir temizlik sonrası subapların kaçırdığına karar veriyoruz,
ve yenı subap alınıyor alıştırılmak üzere rektefiyeciye gidiliyor,


bu kısımdan ise,
debrıyaj balataları ve tası ile birlikte,
yağ pompası zıncırı değişti,





startör kısmı,
keçelerden birinden hafıf yag sızdıgı gözlenılıp değiştirildi.




silindirin yeni olanı,


bu eski olan silindir ve piston,,,

buda yeni silindir piston segman....



umarım işinize yarar,
Değişenler,
Segmanlar,Piston,Silindir (gömlek)
debriyaj tası ve balataları,
yağ pompası zıncırı,
subaplar,
furş takımı alındı bu hafta içi değişecek...
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
76
Ya serkan helal sana Vallaha insanı imrendiriyorsun kendine. Eminim yeterince farklı olan motorun dahada iyi olacak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bravo serkan usta helal sana
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hiçbir farklılık lsun istemedım ıstememede,
cunkı motorun içi sakat durum,
takılan her parça orjınal kanuni racer parçası,
hiçbirinde büyüme küçülme yok yani,

Yorumlarınız İçin Teşekkurler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal olsun serkan abımm benım motorda cıktı 1-2gun once alcımda cıktı ama yukarda soledım sen bı yorum yap :D benım yenı takılan sol granajda 200yazmıo :D neden acaba :D hosuma gıttı ama merak ettım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:48 PM ----------

BUNLARDA KAZADAN SONRA BAKIMDAN CIKTIKTAN SONRA FOTOLAR BEN BINEMEDIGIM ICIN MOTOR BABAMDA O CIKARCAK ZEVKINI :D



DEĞİŞEN PARCALAR
-HAVA FİLTERİ
-YAĞ
-SOL SINYAL
-SOL GRANAJ
-ARKA STOPLAR
-SOL AYNA
-DİREKSİYON KELEPCELERİ
-ARKA BALATALAR
-AKÜ
-ÖN CAM
-VİTES BİLYELERİ
-VİTES MÜŞÜRÜ

Toplam 260YTL Kaza sonucu bukadar zarar oldu :D serkan abı soldakı 200yazısının olmadııg anlarsın fotolardan saten
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emre adamım görüşemiyoz ne yaptın değişecek parçalar değişti mi seninde

Stone kardeşim hayırlı olsun artıkın motorun yeni haliyle yine de bununla atlattığına şükür motor kazası bu ya öldürür ya da süründürür şükredelimmmm


erenim (_pLay_06) senide aramızda görmek isteriz madem ankaradaymışsın haberleşelim bi gün buluşup sohbet ederiz... gerekirse özelden cep yaZ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst