süper gezi olmuş motorda hiç sırıtmıyo hee o kadar japon arasında:cat::cat::cat:
şu motorum bi yapılsın gezemediğim günlerin acısını uzun yollar yapıp çıkaracam anasını satıyım,r:
merhaba arkadaşlar herkeze slmlar bir kaç gündür bu forumu okuyorum henüz 70. sayfadayım ama gerçekten büyük keyif alıyorum paylaştığınız bilgi ve anılarınızdan. Uzun zamandır da kanuni racer almayı düşünüyorum sizin aranızda satan varsa belki anlaşabiliriz.2 yıldır 150 lik scoter kullanıyorum motorumdan çok memnunum en büyük zevkim saatlerce motorun en ince ayrıntısına kadar temizleyip, parlatıp sonra şehirde bi kaç tur atmak. Kırşehir gibi bir memlekette motorsiklet benim için en büyük sosyal aktivite sayılır. Kanuni Racer almak için motorumu satılığa çıkardım ama onun henüz haberi yokondan nasıl ayrılcam bilmiyorum hatta bu konudaki en büyük korkum bu motoru sattıktan sonra alacağım racerin bu motor kadar temiz olmaması. SİZDEN RİCAM İSE SİZ KANUNİ RACER KULLANICILARI OLARAK BANA Bİ KANUNİ AYARLAYABİLİR MİSİNİZ. SANIRIM BİR ÇOĞUNUZ ARKADAŞSINIZ CEVAPLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM HERKEZE HAYIRLI SÜRÜŞLER YOLUNUZ AÇIK OLSUN
merhaba arkadaşlar herkeze slmlar bir kaç gündür bu forumu okuyorum henüz 70. sayfadayım ama gerçekten büyük keyif alıyorum paylaştığınız bilgi ve anılarınızdan. Uzun zamandır da kanuni racer almayı düşünüyorum sizin aranızda satan varsa belki anlaşabiliriz.2 yıldır 150 lik scoter kullanıyorum motorumdan çok memnunum en büyük zevkim saatlerce motorun en ince ayrıntısına kadar temizleyip, parlatıp sonra şehirde bi kaç tur atmak. Kırşehir gibi bir memlekette motorsiklet benim için en büyük sosyal aktivite sayılır. Kanuni Racer almak için motorumu satılığa çıkardım ama onun henüz haberi yokondan nasıl ayrılcam bilmiyorum hatta bu konudaki en büyük korkum bu motoru sattıktan sonra alacağım racerin bu motor kadar temiz olmaması. SİZDEN RİCAM İSE SİZ KANUNİ RACER KULLANICILARI OLARAK BANA Bİ KANUNİ AYARLAYABİLİR MİSİNİZ. SANIRIM BİR ÇOĞUNUZ ARKADAŞSINIZ CEVAPLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM HERKEZE HAYIRLI SÜRÜŞLER YOLUNUZ AÇIK OLSUN
merhaba arkadaşlar herkeze slmlar bir kaç gündür bu forumu okuyorum henüz 70. sayfadayım ama gerçekten büyük keyif alıyorum paylaştığınız bilgi ve anılarınızdan. Uzun zamandır da kanuni racer almayı düşünüyorum sizin aranızda satan varsa belki anlaşabiliriz.2 yıldır 150 lik scoter kullanıyorum motorumdan çok memnunum en büyük zevkim saatlerce motorun en ince ayrıntısına kadar temizleyip, parlatıp sonra şehirde bi kaç tur atmak. Kırşehir gibi bir memlekette motorsiklet benim için en büyük sosyal aktivite sayılır. Kanuni Racer almak için motorumu satılığa çıkardım ama onun henüz haberi yokondan nasıl ayrılcam bilmiyorum hatta bu konudaki en büyük korkum bu motoru sattıktan sonra alacağım racerin bu motor kadar temiz olmaması. SİZDEN RİCAM İSE SİZ KANUNİ RACER KULLANICILARI OLARAK BANA Bİ KANUNİ AYARLAYABİLİR MİSİNİZ. SANIRIM BİR ÇOĞUNUZ ARKADAŞSINIZ CEVAPLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM HERKEZE HAYIRLI SÜRÜŞLER YOLUNUZ AÇIK OLSUN





hoşgeldin play 06 al şu motoru 3 racer gezelim,sen ankaranın neresınde yasıyosun?
kardeşim bu motorla 30000 km yapanlar var sorunsuz(serkan adh13 vs)verdiğin linkte hondayla bu motoru kıyaslıyolar biz bıktık artık bu tartışmalardan,bu motoru kötüleyenler raceri yakından görmemişlerdir bile yani kulaktan dolma bilgiler,vede receri kötüleyenler recerin tipini ve karizmasını kıskandıkları için düşünüyorumracerle cbr yi yanyana koy markaları kapat yoldan gecenlere sor hangisini alırsın diye,10 kişiden 8 racer der,sen anladın demek istediğimi,bende yeni aldım,almadan önce bu forumu hatım ettim,bu motorda karsılasacağım sorunları bilerek aldım,herseye hazırlıklıyım yani,motorun yağını ihmal etme ara sıra sağını solunu sık istediğin yere götürsün seni...
baktığın motor güzel fiyatına göre km side düşük bence al,biraz daha ekleyebilirsen para s kasa olanı alsan daha güzel olur çünkü bazı iyileştirmeler var eski kasaya göre
bende keçiörende oturuyorum diğer racerin sahibide keçiörende(serark)ikimizinkide mavi s kasa,sende mavi alma sakın çünkü serdarkla motorları karıştırıyoz bazen:mrgreen: